مدیر عامل شرکت پخش سها وابسته به سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از راه اندازی مرکز توزیع دارویی هلال احمر در هفته جاری در استان کرمان خبر داد.

محمد علی دلپریش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: طبق اساسنامه مصوب جمعیت هلال احمر فعالیت های سازمان تدارکات پزشکی و این شرکت مشتمل بر تهیه، تولید و توزیع داروهای شیمیایی و گیاهی، تجهیزات پزشکی راهبردی، مواد اولیه دارویی و همچنین ارائه خدمات شایسته به بیماران و مراجعه کنندگان به داروخانه های جمعیت هلال احمر است.

وی ادامه داد: هم اکنون مرکز توزیع دارویی هلال احمر، 13 مرکز در سراسر کشور است که با راه اندازی مرکز توزیع دارویی در استان کرمان این شمار به 14 مرکز خواهد رسید.

دلپریش با اشاره به این که تجهیزات توزیع دارویی هلال احمر به انبارهای مجهز و منطبق با الزامات وزارت بهداشت و زنجیره سرد توزیع دارو، از جمله مهم ترین اقدامات این شرکت در سال گذشته بود، عنوان کرد: با همکاری صمیمانه مدیران عامل جمعیت هلال احمر در استان ها این شرکت تلاش دارد داروهای حیاتی و پرونده ای را علاوه بر تهران و استان های مرکزی، به تمام نقاط کشور ارسال و در اختیار متقاضیان و بیماران قرار دهد.

وی با بیان اینکه در سال جاری تمام نقاط کشور تحت پوشش خدمات این شرکت قرار گرفته و مجموعه هلال احمر گام های موثری در زمینه تامین داروهای مورد نیاز مردم و واکسن مورد نیاز کشور بردارد.

دلپریش در خاتمه ا‌ز آمادگی کامل شرکت پخش سها هلال برای اجرایی شدن اهداف و برنامه های دارویی وزارت بهداشت خبر داد و افزود: شرکت سها هلال مجری سیاست های کلان جمعیت هلال احمر تلاش خواهد کرد شایسته ترین خدمات را به مردم و بیماران متقاضی دریافت انواع دارو ارائه دهد./ل
برچسب ها: توزیع ، دارو ، هلال احمر ، سها ، پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار