مسئولان نظامي آمريکا اعلام کردند يک مقام نظامي ديگر به داشتن تخلف جنسي متهم شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه دموکراسي اکنون، سومين مقام نظامي آمريکا که مسئول جلوگيري از تخلفات جنسي بوده است، به داشتن چنين تخلفي متهم شد. سرهنگ دارين هاس مسئول جلوگيري از تعرض و آزارهاي جنسي در نيروهاي تحت امر خود در کنتاکي بوده است. او روز چهارشنبه به نقض اين اصول متهم شد.
گزارش درباره اين مسئول نظامي آمريکا در حالي منتشر شده است که پيش از اين نيز خبرهايي درباره مسئول نظامي ديگري به نام گريگوري مک کويين انتشار يافته بود مبني بر اينکه او يک باند فحشا داير کرده است. همچنين پيش از وي جفري کروزينسکي مدير برنامه نيروي هوايي براي مقابله با تعرضات جنسي به اتهام تعرض جنسي در ويرجينيا بازداشت شد.
گسترش اين تخلفات در ارتش آمريکا روز پنج شنبه موجب احضار مسئولان ارشد پنتاگون به کاخ سفيد شد و در اين ديدار باراک اوباما از اين رفتارها با عنوان رفتارهايي مجرمانه و شرم آور ياد کرد که از کارآيي  ارتش کاسته است.
در همين حال نمايندگان کنگره آمريکا لايحه اي پيشنهاد کرده اند که تخلفات جنسي نيروها و مسئولان نظامي ارتش در دادگاه هاي مستقل بررسي و تعيين مجازات شود.
سناتور کريستن جولوبرانت در اين باره گفت کمتر از يک درصد تخلفات جنسي تا کنون گزارش شده است. اين درحالي است که در سال گذشته بيست هزار مورد  تخلف جنسي در ارتش وجود داشته است و گزارش نشدن اين موارد و نبود برخورد جدي با آن نشان دهنده غلط بودن راهبردهاي فعلي است.






برچسب ها: بین الملل ، آمریکا ، جنسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار