در هفته گذشته خبری را مربوط به نزدیک شدن تعداد دانلودهای کاربران محصولات اپل به 50 میلیارد از آی- تیونز، فروشگاه نرم افزاری این شرکت منتشر کردیم.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، محبوبیت اندروید سیستم عامل گوگل، به طرز چشمگیری در سرتاسر جهان در حال افزایش است. با آغاز کنفرانس I/O 2013 ، این شرکت رسما اعلام کرد، که تعداد دانلودها از فروشگاه اینترنتی نرم افزارهای این سیستم عامل، Goolge Play از مرز 48 میلیارد  گذشته است .


نکته قابل توجه آمار ارائه شده  از سوی گوگل این است، که تنها در ماه گذشته ی میلادی چیزی بالغ بر 2.5 میلیارد بار از این فروشگاه دانلود صورت گرفته است، که این مسئله نشان از محبوبیت روزافزون اندروید در میان کاربران آن و نشان از موفقیت این سیستم عامل در میان رقیبان می باشد.


در هفته گذشته نیز خبری را مربوط به نزدیک شدن تعداد دانلود های کاربران محصولات اپل به 50 میلیارد از آی- تیونز، فروشگاه نرم افزاری این شرکت منتشر کردیم که بر این اساس پس از مدت ها تعداد دانلود و نصب نرم افزارهای اندروید دارد به رقیب دیرینه ی خود iOS اپل می رسد، و در آینده نه چندان دور شاهد سبقت گوگل از اپل در این بخش خواهیم بود.


البته این نکته نیز قابل ذکر است، که شرکت ها و محصولات فراوانی از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند، که این موضوع تاثیر زیادی در موفقیت چشمگیر فروشگاه اندروید  دارد.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار