مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: وقتی فدراسیون فوتبال این همه اختیار به کی روش می دهد، او هم چنین رفتارهایی با اهالی رسانه می کند.

خداداد عزیزی مهاجم سابق تیم ملی کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت: وقتی فدراسیون همه چیز را به کی روش واگذار  کرده و او این همه اختیار دارد، معلوم  است که در کنفرانس مطبوعاتی اش باید قهر کند و برود. الان اگر به کی روش کوچک ترین حرفی بزنیم، قهر می کند و به نظر من فدراسیون فوتبال باعث شده که کی روش به خودش اجازه بدهد چنین رفتاری بکند. به نظر من مقابل کی روش خیلی کوتاه آمده ایم که به خودش اجازه چنین رفتاری می دهد.

 وی افزود: همیشه خبرنگاران از سرمربی تیم ملی سوال های زیادی داشته اند زمان مربیان قبلی تیم ملی هم همین طور بود و خبرنگار حق دارد هر سوالی را بپرسد و امروز هم خبرنگاران از کی روش سوال بدی نپرسیده اند که قهر کرده است.

مردم دوست دارند در مورد سرنوشت علی کریمی و رحمتی در تیم ملی بپرسند و خبرنگاران هم همین سوالات را پرسیده اند مگر همیشه باید از ایشان تعریف و تمجید کنند؟

 عزیزی در پایان گفت: شرایط تیم ملی برای صعود به جام جهانی خیلی سخت شده اما امیدوارم به جام جهانی برویم چون اگر با کی روش نتوانیم به جام جهانی برویم، برای فوتبال ما جای تاسف دارد./آق

برچسب ها: تیم ، ملی ، رفتار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار