سیزدهمین کنگره اپتومتری خراسان با حضور افزون بر 600 نفر از کارشناسان بینایی سنجی (اپتومتریست ها) از سراسر کشور در مشهد آغاز به کار کرد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، این کنگره سه روزه به همت انجمن اپتومتری خراسان و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، انجمن چشم پزشکی شاخه خراسان، سازمان نظام پزشکی مشهد و سازمان پزشکی قانونی استان برگزار می شود.

هدف از برگزاری کنگره های اپتومتری با حضور اپتومتریست ها از سراسر کشور افزایش سطح علمی همکاران و ارتقای سطح سلامت جامعه عنوان شده است .

بر اساس اعلام دبير علمي اين کنگره ،از بین 156 مقاله ارسال شده به دبیرخانه سیزدهمین کنگره اپتومتری خراسان، 50 مقاله پذیرفته شده است که در طول سه روز برگزاری به صورت سخنرانی و پوستر ارایه می شود.

تشخیص انحرافات چشمی، تشخیص کم بینایی، ورزش های چشمی، تشخیص و درمان تنبلی چشم ، تشخیص سردردهای چشمی و اثر بیماریهای سیستمیک مانند فشار خون و دیابت بروی چشم از جمله محورهاي اين کنگره به شمار مي رود .

برپایی پنج میزگرد تخصصی پیرامون اپتومتری و بیماریهای چشم با همکاری گروه مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مشهد از دیگر محورهای کنگره است/س 

برچسب ها: سیزدهمین ، اپتومتری ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.