سرپرست هيات قايقراني خراسان رضوی گفت: تيم كاناپولوی بانوان استان تمرينات منظم و فشرده خود را به منظور حضور قدرتمند در ليگ برتر كشور آغاز كرده است.


  به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، مجيد توكلي عنوان کرد: با توجه به قهرماني تيم منتخب كاناپولوي بانوان استان در دوره گذشته ليگ برتر بانوان كشور، انتظارات از این تیم افزايش يافته است از همين رو اعضاي تيم با جديت و تلاش بيشتري به تمرين مي پردازند.

وي با اشاره به آغاز تمرينات تيم دوم كانوپولوي بانوان استان كه سال گذشته موفق به كسب مقام نخست ليگ دسته اول كشور و جواز حضور در رقابت هاي ليگ برتر بانوان كشور شد، اظهار داشت: در حال حاضر دو تيم قدرتمند در ليگ برتر داريم اما با توجه به مخالفت فدراسيون با حضور دو تيم از يك هيات در این ليگ، يكي از تيم هاي كانوپولوي هيات استان را به هيات شهرستانی واگذار خواهیم کرد.

سرپرست هيات قايقراني خراسان رضوی به حضور هشت تيم قدرتمند و منتخب در رقابت هاي ليگ برتر كاناپولوي بانوان كشور اشاره کرد و گفت: در حال حاضر خراسان رضوي توانسته است در بخش كانوپولوي بانوان به قطب برتر كشور مبدل شود و پيكره تيم ملي كشور را تشكيل دهد از همين رو با شناخت ظرفيت كانوپولوي استان در صدد تقويت هر چه بيشتر تيم كانوپولوي آقايان نيز هستیم.

توکلی در ادامه از روند رو به رشد تيم كانوپولوي آقايان كه در ليگ دسته يك حضور دارد ابراز رضايت كرد و ادامه داد: قصد داريم از سد چاليدره نيز به عنوان مكاني مناسب به منظور آمادگي بيشتر ورزشكاران خود بهره ببريم و با شرايط بهتري در ليگ دسته يك حاضر شويم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاري مجمع هيات قايقراني به منظور تعيين مسوولان آن در هفته هاي آتي خبر داد و تصريح كرد: با برگزاري اين مجمع ثبات كلي در هيات حكم فرما خواهد شد. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.