مدير كل آموزش فني وحرفه اي استان بوشهر گفت: افزايش روز افزون متقاضيان بدون مهارت و فشارهاي مالي ناشي از آن موضوع توسعه فرهنگ مهارت آموزي را از جهت اقتصادي حائز اهميت كرده است.

حسين خمسه درگفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: توسعه آموزش ها ي فني و حرفه اي در شرايط كنوني براي اقتصاد و فرهنگ ايران و به ويژه شتاب دهي به فرآيند توليد امري حياتي است ، زيرا سرمايه گذاري هاي زير بنايي و افزايش ابزار و تجهيزات به طور كلي سرمايه فيزيكي بدون سرمايه انساني بلا استفاده مانده يا به نحو اقتصادي و كار آمد مورد بهره برداري قرار نمي گيرد.
وي افزود: هم چنين گسترش روز افزون متقاضيان بي مهارت و فشارهاي مالي ناشي از آن به دليل افزايش بيكاري بر  دولت و خانواده ها توجه به موضوع آموزشهاي فني وحرفه اي را از جهت اقتصادي نيزحائز اهيمت كرده است.
مدير كل آموزش فني وحرفه اي استان بوشهر خاطر نشان كرد: با توجه به آنچه گفته شد از ضرورت هاي رشد و توسعه اقتصادي ،‌ ايجاد نظام آموزشي مبتني بر مهارت است كه در اين ميان آموزش ها ي فني و حرفه اي تلفيقي است از علم فن و هنر كه نقش بسيار مهمي در تأمين نيروي انساني كارآمد ايفا ميكند و مضموني توسعه اي نيز باخود به همراه دارد./ز
برچسب ها: مهارت ، توسعه ، متقاضیان ، فشار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.