رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، از رونمایی دستاوردهای جدید صنعتی وزارت دفاع در سوم خرداد ماه (سالروز آزادسازی خرمشهر) خبر داد و گفت: در روز دوم خرداد "خبرگزاری دفاع مقدس" افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار "بهمن کارگر" در نشست خبری مراسم بزرگداشت سوم خرداد که صبح امروز برگزار شد، با اشاره به مصادف شدن این روز و سالرروز ولادت حضرت علی(ع) اظهار داشت: در بهار سال ۶۱ دو عملیات بزرگ و مهم انجام شد، یکی در فروردین و دیگری در اردیبهشت ماه با نام بیت‌المقدس و با رمز یا علی ابن ابی طالب که منجر به آزادسازی خرمشهر شد و امسال نیز به خاطر این مصادف شدن، ان‌شاءالله برنامه‌های باشکوهی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه ما در کل کشور ۷۵ برنامه اصلی داریم، گفت: اجرای برخی مراسم به عهده سپاه خواهد بود، مثل مراسم شکرگزاری در روز سوم خرداد در حرم امام(ره) و برخی مراسم نیز به عهده ارتش است، مانند مراسم گل افشانی و غبار روبی از مزار شهدا در روز دوم خرداد. البته نهادها و سازمان‌های دیگر نیز به کمک مردم مراسم باشکوهی اجرا خواهند کرد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به همکاری خوب وزارتخانه‌ها، سازمان صدا و سیما و دیگر نهادها برای برگزاری باشکوه روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی گفت: امسال در روزهای اول تا سوم خرداد ماه از خرمشهر برنامه‌ای را به طور زنده در شبکه‌های صدا و سیما پخش خواهیم کرد. بروشورهایی نیز توسط سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تهیه و ترجمه شده که برای خارج از کشور ارسال خواهد شد.

سردار کارگر با اشاره به رونمایی از ۳۳ عنوان کتاب و همچنین رونمایی از دستاوردهای جدید صنعتی در وزارت دفاع گفت: امسال در روز دوم خرداد خبرگزاری دفاع مقدس نیز افتتاح می‌شود و امیدواریم که همه عزیزان در خبرگزاری‌های خود نقشی را به دفاع مقدس اختصاص دهند.

وی با بیان اینکه ان‌شاءالله مردم از فرهنگ دفاع مقدس بهره ببرند، ادامه داد: ما باید بدانیم که اگر فرهنگ دفاع مقدس به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه از بین خواهد رفت.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پایان گفت: آغوش ما برای پذیرش انتقادات باز است. ما در نیروی انتظامی هم زمانی که درها را برای انتقادات از کردیم شاهد بهتر شدن اوضاع بودیم و ان‌شاءالله در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز با انتقادهای سازنده مردم و رسانه‌ها شاهد بهتر شدن آن باشیم.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: آزادسازی ، خرمشهر ، خرداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار