شبكه قرآن و معارف سيما با ويژه برنامه «صبح و اميد» هر روز صبح ميهمان خانه‌هاي ايراني‌هاست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، سيد افصل ميرلوحي تهيه‌كننده برنامه «صبح واميد» شبكه قرآن و معارف سيما در گفت: ويژه برنامه «صبح و اميد» هر روز از ساعت 7 الي 9 صبح  برنامه‌هاي متنوعي را با موضوعات مختلف قرآني، ديني و مذهبي  روي آنتن مي‌برد .

وي افزود : موضوع جوانان و ازدواج آسان براساس احاديث و روايات ديني روزهاي شنبه ، ويژه برنامه بانوان ، تربيت ديني دختران ، تفسير قرائت وحفظ قرآن براي خانم‌ها روزهاي يكشنبه ، كتاب‌شناسي و معرفي كتب ديني و معارفي ، تازه‌هاي كتاب، بحث دوست‌يابي از ديدگاه قرآن و احاديث به ترتيب روزهاي دوشنبه و سه‌شنبه و سبك زندگي اسلامي ايراني، زندگي و اخلاق براساس قرآن و احاديث و روايات و همچنين ويژه برنامه شناخت امام زمان(عج) روز هاي چهارشنبه و پنج شنبه بخش هاي اختصاصي اين برنامه هستند .  وي گفت : در ويژه برنامه «صبح و اميد» تلاوت، ترتيل و تفسير روزانه قرآن نيز گنجانده شده است .

تهيه‌كننده ويژه برنامه «صبح واميد» افزود: بخش «سير و نظر» گردشگري مذهبي و ديني اماكن مذهبي؛ مساجد، امامزاده‌ها، حسينيه‌ها و مناطق ديني سراسر كشور بخش «طب ديني سنتي» بهداشت و سلامت تن و روان از ديدگاه احاديث، روايت و قرآن، بحث لطايف قرآني، بخش حركات اصلاحي، ورزش درماني از نگاه قرآن و احاديث، از قسمت‌هايي است كه مخاطبان شبكه قرآن و معارف سيما مي‌توانند ببينند.

 ميرلوحي گفت : درحال حاضر يك بخش ويژه اطلاع‌رساني در برنامه «صبح و اميد» فعال شده كه در  اين بخش به رويدادهاي جديد قراني، و مذهبي سايت‌ها، خبرگزاريها و نرم‌افزارهاي ديني از سراسر ايران مي‌پردازيم ./ي2
برچسب ها: شبکه قرآن ، صبح ، امید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار