مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان کهگیلویه و بویراحمد از اجراي برنامه هاي آئيني در شب فرهنگي استان کهگیلویه و بویراحمد که همزمان با هفته ميراث فرهنگي در کاخ موزه سعدآباد برگزار مي شود، خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، «حمیدرضا واعظی زاده» افزود: همزمان با فرا رسيدن هفته ميراث فرهنگي، اين استان با حضور هنرمندان و صنعتگران به معرفي کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌هاي مختلف ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مي‌پردازد.

       

وي با بيان اين که همزمان با هفته ميراث فرهنگي نمايشگاه بزرگي براي معرفي فعاليت‌ها و عملکرد ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور در کاخ موزه سعدآباد برگزار مي‌شود، اظهار کرد: در اين نمايشگاه هر استان با ارائه توانمندي‌هاي خود شرکت مي‌کند و استان کهگیلویه و بویراحمد نيز در نمايشگاه بزرگ فرهنگي حضوري فعال دارد.

مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه‌هاي استان در اين هفته خاطرنشان کرد: علاوه بر معرفي صنايع مختلف استان‌ها در حوزه‌هاي گوناگون، هر شب برنامه‌هاي فرهنگي يک استان برگزار مي شود و بر اين اساس شب فرهنگي استان کهگیلویه و بویراحمد نيز در تاريخ 29 ارديبهشت است.

واعظی زاده بیان کرد: در اين شب فرهنگي برنامه‌هاي متنوع از جمله، شاهنامه‌خواني،‌ موسيقي سنتي، اجرا مي‌شود.

وی تصريح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در کاخ موزه سعدآباد با سه غرفه به ارائه آثار هنرمندان صنايع دستي کهگیلویه و بویراحمد،‌ معرفي جاذبه‌هاي گردشگري با توزيع اقلام تبليغاتي، معرفي پروژه‌هاي ثبتي،‌ گزارشی از آخرین مرمت های صورت گرفته، گزارش بررسی و کاوش های باستان شناسی،‌ پخش فيلم‌هاي مستند از آثار و اماکن تاریخی استان مي‌پردازد.

مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: نمایشگاه بزرگ میراث فرهنگی از تاریخ 28 اردیبهشت تا سوم خرداد ماه 92 در کاخ موزه سعدآباد به مدت یک هفته برگزار می شود ./ج1

برچسب ها: کاخ ، موزه ، گردشگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.