مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کرمانشاه، گفت: 2 تهدید و 2 فرصت در انتخابات 24 خرداد، پیش روی مردم است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام والمسلمین «مهدی قدرتی» در جمع اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، با اشاره به حساسیت انتخابات 24 خرداد، اظهار کرد: امسال به فرموده‌ی مقام معظم رهبری سال «حماسه‌ی سیاسی و حماسه‌ی اقتصادی» است که برگزاری انتخابات شوراها و ریاست جمهوری می‌تواند مهم‌ترین رویداد این سال باشد.

وی ادامه داد: در بحث «حماسه‌ی سیاسی» که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشتند مطمئناً مصرع برجسته آن انتخابات است که با برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه می‌توانیم «حماسه‌ی سیاسی» مدنظر مقام معظم رهبری را به وجود آوریم.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کرمانشاه، افزود: در بحث انتخابات پیش‌رو 2 نکته مد نظر است، تهدیدها و فرصت‌ها.

وی گفت: در این انتخابات با 2 تهدید از سوی دشمنان این آب و خاک روبرو هستیم. یکی این‌که دشمنان قسم خورده این انقلاب در تلاشند تا مردم پای صندوق‌های رای حاضر نشوند و دوم آن‌که اگر حماسه‌ای بود و مردم پای صندوق‌ها مثل همیشه حاضر شدند بکوشند کسی انتخاب شود که نزدیک به آمریکا و اهداف او باشد.

قدرتی ادامه داد: در مقابل این 2 تهدید، 2 فرصت هم داریم. اول این‌که با صداقت و پرشور حماسه‌ای دیگر خلق شود و دوم آن‌که افرادی وارد مدیریت کلان جامعه و کشور شوند که با شاخصه‌های رهبری و امام راحل(ره) و اسلام هماهنگ باشند.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کرمانشاه، گفت: این وظیفه مردم است تا با شعور بالای سیاسی و حضور در انتخابات افراد اصلح را انتخاب کنند.

وی یادآور شد: 24 خرداد با حضور مثال زدنی و پرشور مردم در پای صندوق‌های رای همراه با انتخاب فردی اصلح برای ریاست جمهوری و افرادی اصلح برای شوراهای شهر و روستا حماسه‌ای سیاسی رقم می‌خورد.


منبع:خبرگزاری ایسنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.