کارگردان جوانان و خوش ذوق مازندرانی مرحله اولیه تولید یک فیلم سينمايي مشترک با یک گروه از کشور سوئد، با موضوع مهاجرت‌های تحصیلی و آسیب‌های مربوط به آن با نام ( فرزندان ) ، را به پایان رسانده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران،طالبی گفت:بخشی از فیلمبرداری اولیه فیلیم سینمایی فرزندان در کیف پایتخت کشور اوکراین و شهر اوبسالا سوئد به پایان رسید.

وی افزود:بخش زیادی از تولید این فیلم سینمایی که حاصل اولین تجربه در قالب پروژه مشترک فیلم سازان ایرانی و سوئدی است و گروه تولید پس از بازگشت آماده ضبط سکانس‌های داخل کشور خواهند شد.

کارگردان فیلم سینمایی فرزندان تصریح کرد:فیلم سینمای فرزندان بیشتر به مشکلات مهاجرت تحصیلی در فرزندان را روایت می‌ کند.

طالبی گفت:بخشی از این فیلیم سینمایی،زندگی بی دغدغه یعقوب و همسرش که با گرمای عشق یکدیگر به آرامش رسیده است با بی خبری از تنها پسرشان فرخ،که برای ادامه تحصیل به خارج از کشور مهاجرت کرده است دگرگون می شود.یعقوب در پی یافتن نشانی از پسرش سفری اودیسه وار را تجربه می کند.

وی افزود: این فیلم سینمایی بر اساس طرح و تهيه كنندگي ميترا روحي منش در حال ساخت است وبزودی مرحله دوم این فیلم در ايران با حضور هنرمندان ایرانی در مازندران جلوي دوربين خواهند رفت.

وی به برخی عوامل ایرانی وخارجی فیلم سینمایی فرزندان اشاره وتصریح کرد:مدیر تولید این فیلم سینمایی برعهده مهدی خلیلی و نومی اوسترود بوده و همچنین سیدابراهیم عمادی نوکنده،حسن رستمانی،ویکتوریا لوشنی کووا،حسین میرزاقلی،مهرتاش سعیدی،مهرداد فتاحی، سوزان بی یورن و مهدي خليلي در بخش اول بازی کردند./س

برچسب ها: فیلم ، مشترک ، سوئد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.