معاون سیاسی امنیتی استاندار، و رئیس ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری، از بررسی و اعلام نتایج پرونده های داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات شوراها در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

یزدان جلالی با اعلام این خبر گفت: نتیجه بررسی اعتراضات افرادی که صلاحیت آنان در هیات های نظارت شهرستانی و استانی احراز نشده است، تکمیل و به فرمانداری های استان چهارمحال و بختیاری ابلاغ شد.
وی افزود: افرادی که در این مرحله نیز بنا به هر دلیلی رد صلاحیت شدند، از روز شنبه 28 اردیبهشت ماه به مدت چهار روز یعنی تا اول خرداد ماه فرصت دارند شکایت خود را به هیات های نظارت شهرستان اعلام کنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار، و رئیس ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: هیات های نظارت شهرستان نیز از دوم تا  11  خرداد ماه به شکایت داوطلبانی که از سوی هیات اجرایی یا هیات نظارت رد صلاحیت شده اند، رسیدگی می کنند.
جلالی، با بیان اینکه نظر قطعی و نهایی هیات های نظارت شهرستان در خصوص شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده ۱۲خرداد ماه اعلام خواهد شد، گفت: پس از اعلام نتیجه نهایی، بررسی صلاحیت ها، فرمانداری ها و بخشداری ها به مدت سه روز باید نسبت به انتشار آگهی نامزدها اقدام کنند.
رئیس ستاد انتخابات استان چهارمحال و بخیتاری گفت: اسامی نهایی نامزدها تا شروع تبلیغات انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی ابلاغ می شود و منتخبان یک هفته فرصت تبلیغات دارند.  بیش از چهار هزار نفر در استان چهارمحال و بختیاری برای چهارمین دوره انتخابات شهر و روستایی ثبت نام کرده اند.
انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، 24 خرداد ماه امسال، همزمان با سراسر کشور در استان چهارمحال و بخیتاری برگزار می شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.