فرماندارنهبندان در آئین تودیع ومعارفه فرمانده منطقه ی انتظامی شهرستان نهبندان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را نیروی مقتدر این نظام دانست و اعتماد مردم نسبت به نیروی انتظامی را از مهمترین موفقیتهای این ارگان دانست .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛ محمد مهدی عظیمی امنیت کنونی جمهوری اسلامی ایران را مرهون رشادتها و از خود گذشتگی نیروی انتظامی دانست و گفت: دشمن نیز نسبت به این موضوع اذعان و هراس دارد.

فرماندارنهبندان عملکرد کارکنان ناجای نهبندان را مثبت ارزیابی کرد و گفت : اقتدار گرایی و مقتدر بودن از شاخصه ها و مولفه هایی بوده که باعث موفقیت این ارگان در حوزه های مختلف در این نقطه ازاستان خراسان جنوبی شده است .

فرماندهی ناحیه ی انتظامی خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت : مسیر حرکت نیروی انتظامی بین محیط زندگی و کار مردم است .

سردارخلیل الله واعظی با بیان اینکه توجه به علم و دانش در جمهوری اسلامی در صدر تمام مسائل قرار دارد، افزود: ناجا در زمینه های مختلف علمی اقدامات زیادی را سر لوحه کار خود قرار داده است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی این استان را سومین استان پهناور کشور دانست و بیان داشت: مفهوم امنیت به سرعت در حال تغییر است و این تغییر تاثیر به سزایی در اجتماع دارد.

واعظی گفت: امنیت داخلی از ویژگی های خاصی برخوردار است و از ماموریت های نیروی انتظامی تلقی می شود.

وی کمک به ارتقای امنیت اجتماعی و انضباط اجتماعی را از ماموریتهای پلیس در سال گذشته دانست و گفت: در این راستا طرح پاکسازی ارتقای امنیت اجتماعی در استان اجرا شده است.

سردار واعظی با اشاره به اینکه این طرح توسط تمامی یگانهای پلیس در گستره شهری، روستایی و کویر اجرا شد ادامه داد: در این طرح پاکسازی نقاط آلوده در سه مرحله و هر مرحله در سه روز اجرا گردید .

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در اجرای این طرح 190 نقطه شهری و 129 نقطه آلوده روستایی پاکسازی شد.

سردار واعظی گفت : در طرح پاکسازی نقاط آلوده و ارتقای امنیت اجتماعی بیش از دو هزار نیروی پلیس با 478 دستگاه خودرو و 130 دستگاه موتور سیکلت به کارگرفته شد .

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی همچنین گفت : در سالی قرار داریم که دو انتخابات در پیش است و از همه مهمتر انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری است که از برگزاری آن انتظار تحقق حماسه سیاسی می‌رود.

وی ادامه داد: حماسه سیاسی مقدم بر تحقق حماسه اقتصادی است و اگر این حماسه به خوبی آفریده شود حماسه اقتصادی را نیز به دنبال دارد.

وی از آمادگی صد درصدی ناجای استان در برقراری نظم وامنیت برگزاری انتخابات خبر داد وپیرامون رویکرد نیروی انتظامی استان در برگزاری انتخابات اظهار داشت: نیروی انتظامی استان در زمینه برقراری نظم و امنیت در انتخابات حضور دارد و تمام تلاش این است که در حیطه مسئولیت و وظیفه‌ای که به عهده داریم انتخابات را با بهترین شکل ممکن و در نظم و امنیت کامل در استان برگزار کنیم .

درپایان این مراسم سرهنگ کاهنی به عنوان فرمانده ی جدید انتظامی نهبندان معرفی و اززحمات سرهنگ پارسا فرمانده قبلی قدر دانی شد./ب

برچسب ها: نظم ، امنیت ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.