رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی و صنایع معدنی گفت: تجربه کاری برایم اثبات کرده است که خیلی از مشکلات صنعت با حضور دانشجویان و ارائه طرح‌هایشان نقش مهمی در بهبود تولید مارخانه‌ها بوده‌اند.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران ؛مهندس احمد‌پورفلاح رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی و صنایع معدنی در دهمین همایش علمی مهندسی معدن برگزار شده در دانشکده مهندسی معدن دانشگاه امیر‌کبیر گفت: خودم در زمینه پروفین‌ و سازه‌های سبک ساختمانی تجربه زیادی داشتم و معتقد هستم که خیلی از مشکلات صنعت با حضور دانشجویان و ارائه طرح‌هایشان حل می‌شود.

وی افزود: اینجانب میزبان نقش دانشجویان در بهبود و مشوق تولید آنان در کارخانه‌ها هستم.

پورفلاح‌ در خصوص لزوم مدیریت و پرداخت به آن بیان کرد: یک شرکت ورشکسته به سود چند میلیاردی رساندم در صورتی که قبل از من سهام داران با سرمایه‌گذاری خبر دلاری که گذاشته بودند نتوانسته بودند که با این سرمایه‌ها این شرکت را سرو سامان دهند.

وی ادامه داد: بعد از این نیز شرکتی را مدیریت کردم که در آن یک فارغ‌آلتحصیل دانشگاهی نداشتیم اما با برنامه‌ریزی و ارتقا سواد کارکنان ارتقا کارخانه و بازدهی بالای آن را داشتیم.

فلاح‌پور خاطر نشان کرد: دانشجویان باید نقش مدیریتی را در خود به وجود آورده و تقویت کنند چرا که در آینده به مدیران و صنعتگران بزرگی تبدیل می شود و سوء مدیریت باعث عدم بازدهی شرکت یا کارخانه‌هایشان می‌شود./ع2
برچسب ها: علمی ، دانشگاه ، دانشجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار