درمراسمی با حضور معاونان سیما و آموزش‌وپژوهش رسانه ملی حسن اسلامی‌مهر به عنوان مشاور عالی و مدیر کل آموزش و پژوهش معاونت سيما و محمدرضا معصوم زادگان به سمت رئیس مرکز سیما فیلم تودیع و معارفه شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي سيما؛ در این جلسه دکتر علی دارابی معاون رئیس سازمان در امور سیما ،از خدمات و تلاشهای 8 ساله آقای اسلامی مهر در سیما فیلم تشکر کرد و اولویت های پیش رو در حوزه آموزش و پژوهش را بر شمرد.
وی همچنین  محمد رضا معصوم زادگان را مدیری با حسن سابقه و تجارب مفید خواند که طی سالها تحصیلات ،سوابق خود را در زمینه برنامه سازی گذرانده است.
معاون رئیس سازمان در امور سیما گفت:سیما فیلم مرکز تولیدات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.
دکتر دارابی همچنین از تلاشهای دکتر مفاخری در زمان سرپرستی اداره کل آموزش و پژوهش تشکر کرد.
در ادامه  این جلسه ؛ دکتر غلام‌رضایی معاون آموزش‌و پژوهش رسانه ملی در سخنانی از خدمات آقای اسلامی‌مهر تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد  وی در سمت جدید با تربیت افراد متعهد و متخصص فصل جدیدی در حوزه تولید ایجاد شود.
وی در خاتمه با تقدیر از زحمات دکتر مفاخری اعلام آمادگی کرد تا پژوهش کاربردی این معاونت در اختیار بدنه تولید قرار داده شود.
در این جلسه حسن اسلامی مهر در گزارشی به روند رو به رشد مرکز سیما فیلم در چند سال اخیر اشاره کرد و آن را مرهون تلاش‌های مدیران و همکاران خود در این مرکز دانست.
وی هویت و ساختار را از مهمترین اولویت‌های مدیریتی خود در این مرکز دانست و افزود: هویت از مباحث ساختاری ما به شمار می‌رفت  به همین سبب همواره تلاش شد گفتمان انقلاب و ادبیات دفاع مقدس در فیلم ها و سریال‌های مرکز رعایت گردد.
مدیر سابق سیما فیلم با اشاره به تولید سریال‌های الف در مرکز سیما فیلم نظیر سریال حضرت یوسف(ع)، دکتر قریب، غیاث‌الدین، شهریار ، در چشم باد و... بر لزوم استفاده از مرکز سیما فیلم در تولید سریال‌های ویژه الف تاکید کرد.
وی سیما فیلم را چرخ پنجم رسانه خواند و از مدیران شبکه‌ها خواست در تعامل با مرکز سیما فیلم از این امکان نهایت بهره‌برداری را داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی معاونت سیما مدیران مذکور از امروز رسما" کار خود را آغاز کردند. /ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار