مسئولان باشگاه شهيد منصوري رسيدگي به مشکلات را تا جايي به عقب مي اندازد تا بار ديگر فوتسال کشورمان با کنار کشيدن تيمي بزرگ از ليگ ضربه بخورد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، در روزهايي که همه کارشناسان و پيشکسوتان دوران تاريک فوتسال را به کنار کشيدن تيم‌هاي بزرگ و سرمايه‌داري همچون ماهان، فيروز صفه، شن‌سا و تام ايران خودرو مي‌دانند، تيم بزرگ ديگري از ليگ برتر در خطر کنار رفتن از دنياي حرفه‌اي فوتسال است. شهيد منصوري يکي از قديمي‌ترين تيم ليگ فوتسال حالا در بلاتکليفي به سر مي‌برد تا شايد با تلاش مالکان باشگاه بتواند جايگاهي در ليگ برتر داشته باشد.

کنار کشيدن و عدم مسئوليت پذيري کريم منصوري مدير عامل اسبق باشگاه پس از جريانات تباني سال گذشته در ليگ اولين قدم به سمت فرو رفتن اين تيم در مرداب مشکلات بود. پس از واگذاري امتياز تيم به قرچک مشکلات مالي تيم را احاطه کرد و منصوري فصل بدي را پشت سر گذاشت اما با وجود تمام مشکلات و تعطيلي تمرينات، پتانسيل اين تيم باعث شد عنوان سومي جدول را از آن خود کنند.

جاي بسي افسوس است تيمي با اين توانايي که در گذشته نيز دو بار عنوان قهرماني و چندين بار نائب قهرماني را از آن خود کرده به دليل بدهي‌هاي زياد، بي‌صاحب باشد و نتواند به حرفه‌اي برگزار شدن ليگ کمکي کند. بسياري از بازيکنان اين تيم که جزو ملي‌پوشان کشورمان به حساب مي‌آيند به دليل مشکلات مالي از اين تيم جدا مي‌شوند و همچنين از دست رفتن فصل نقل و انتقالات به دليل پيدا نشدن راه چاره، از تيم منصوري تنها يک اسم باقي مي‌گذارد و همانطور که در حال حاضر از جدا شدن بسياري از تيم‌هاي ليگ برتري ناراحتيم يک روز هم افسوس از بين رفتن شهيد منصوري را مي‌خوريم.

مسئولان قرچکي نبايد تصميم‌گيري در مورد وضعيت اين تيم را جزو آخرين اولويت‌ها قرار  دهند. منصوري تنها دارايي شهر قرچک است و بسياري از جوانان به اميد روزي که جزو اين تيم باشند، سالم زندگي مي‌کنند. هواداران سرمايه‌هاي باشگاه هستند، سرمايه‌هايي که با از بين رفتن اين تيم هيچگاه بار ديگر بدست نمي‌آيند. زمان از دست مي‌رود و سوخت سرمايه‌ها نيز جرقه‌اي نمي‌شود تا مسئولان به طور جدي در خصوص تيم تصميم گيري کنند.

اين مشکل تنها متوجه مسئولان  قرچک يا کريم منصوري نيست، بزرگان فوتسال نبايد مقدمات تکرار اشتباهاي گذشته را فراهم کنند. رضا افتخاري سرپرست کميته فوتبال با هموار سازي شرايط مي‌تواند تيم‌هاي پر قدرت را در ليگ حفظ کند تا به تبع آن تيم ملي نيز در رقابت‌هاي بين‌المللي موفق ظاهر شود./آق
برچسب ها: فوتسال ، تیم ، سرمایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار