مدیر عامل باشگاه نفت تهران در خصوص وضعیت سرمربگیری تیم گفت: ابراهیم زاده اولویت اولمان برای سرمربگیری بود اما به خاطر عدم توافق مالی این مربی از لیست خارج شد.

منصور قنبرزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اگر ابراهیم زاده با باشگاه پرسپولیس به توافق نرسد بازهم این مربی جزو گزینه های سرمربیگری ما نخواهد بود.

مدیر عامل تیم فوتبال نفت تهران در ادامه اظهار داشت: ما با یکی از مربیان لیگ برتر مذاکراتی انجام دادیم. تکلیف سرمربی تیم طی چند روز آینده مشخص خواهد شد.

وی در مورد احتمال حضور ابراهیم زاده در تیم پرسپولیس گفت: ابراهیم زاده قرارداد یک ساله با ما داشته و این قرارداد تمام شده است. این مربی در مذاکره با پرسپولیسی ها اصل حرفه ای را رعایت کرده و مشکلی در این ارتباط وجود ندارد. ابراهیم زاده حق طبیعی اش است که در مورد آینده اش تصمیم گیری کند.

قنبرزاده در مورد پیشنهاد مربیگری حسین فرکی گفت: حسین فرکی هم جزو گزینه های ما بود. این طور که شنیدیم این مربی قراردادش را با باشگاه فولاد خوزستان تمدید کرده است. به خاطر همین این مربی هم از لیست ما خارج شده است.

مديرعامل باشگاه نفت تهران در مورد وضعیت یعقوب کریمی گفت: باشگاه سپاهان اصفهان طی نامه ای خواستار جذب کریمی شده است ما بعد از بررسی پیشنهاد سپاهانی ها طی چند روز آینده جواب آنها را خواهیم داد.

وی در مورد شروع نقل و انتقالات در باشگاه نفت تهران گفت: ما اینجا قصد داریم سرمربی آینده مان را مشخص و بعد بر اساس نظر سرمربی بازیکنان مد نظر را جذب کنیم./مح
برچسب ها: قنبر زاده ، نفت ، سرمربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار