به گفته پلیس نیویورک در یک تیر اندازی که توسط فردی ناشناس انجام شد چند تن از دانشجویان کالج هافسترا " هدف گلوله قرار گرفتند و یک تن از آنان کشته و چند تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  به نقل از واشنگتن عصر روز گذشته در یک خانه دانشجویی که دو خواهر دو قلو و چند تن از دانشجویان کالج دیگر هم اتاقی بودند به دلیل به اشتراک گذاشتن این آپارتمان با دانشجویان دیگر و زیاد شدن تردد در طبقه موجبات خشمگین شدن همسایه را فراهم کرد.
پس از وارد شدن مرد همسایه به این آپارتمان یکی از خواهر های دو قلو را هدف گلوله قرار می دهد و با تهدید از وی خواستار خالی کردن آپارتمان می شود که با مخالفت جسیکا نهایتا وی به او شلیک می کند.
به محض شلیک دانشجویان دیگر در اتاقهای دیگر پناه می گیرند که چند تن از آنها زخمی می شود.
پس از کشته شدن جسیکا 19 ساله ،  ضارب 32 ساله خود را می کشد.
همسر مرد ضارب با بیان اینکه این دانشجویان با ایجاد سر وصدا در تمام طول شبانه روز آسایش را از آنان و دیگر ساکنان این ساختمان 3 طبقه 6 واحدی سلب کرده بودند و بارها به آنان تذکر داده شده بود.
رئیس این کالج پس از انتشار این خبر در بیانیه ای گفت: در حالی قلب ما پر از غم و اندوه است ، در آخر هفته مراسم خاکسپاری جسیکا ویلزرا برگزار می کنیم.
همچنین آپارتمان فوق توسط کالج تخلیه و دانشجویان ساکن آن از ملیتهای فرانسوی و فیلیپینی به یک منزل مسکونی در نزدیک " کالج   هافستر" اسکان داده شدند./ل
برچسب ها: دانشجو ، اتاق ، کالج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار