ملي پوش كاراته بانوان گفت: اردوها را با هدف شركت در مسابقات آسيايي در آذر ماه پيگيري مي كنيم ولي با اين نحوۀ تمرينات،‌ آمادگي حضور در مسابقات كاراته وان اندونزي را هم در تيرماه داريم.

پگاه زنگنه كه سابقۀ حضور 12 ساله در تيم ملي كاراته بانوان را دارد در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در خصوص اردوها و نحوه تمرينات آن گفت: درحال حاضر اردوهاي تمريني را سپري مي كنيم و دوشنبه 30 ارديبهشت هم وارد مرحله چهارم اردوها مي شويم.
فعلا براي شركت در كاراته وان اندونزي كه تير ماه برگزارمي شود، آماده مي شويم ولي اينكه به طور قطعي قرار است در اين مسابقات شركت كنيم يا خير؟ مشخص نيست به هر حال ما خود را آماده نگه مي داريم تا در صورت امكان حضور در اين مسابقات فرصت را از دست نداده باشيم.

ملي پوش كاراته بانوان افزود: اما آنچه كه مسلم است اينكه ما براي مسابقات آسيايي حاضر ميشويم و روي آن هدفگذاري شده و ما اردوهاي خوبي را تجربه مي كنيم چرا كه بدنهايمان در فشار واسترسي نيست و با آرامش و فراغ بال به تمرينات مي پردازيم.

زنگنه ادامه داد: در اين اردوهايي كه هستيم تمرينات طبق برنامه ريزي است ، يك برنامه ريزي دقيق و درست از سوي مربيان كه بسياري راضي كننده است.
ما در اين تمرينات فشار غير متعارفي نداريم و تمرينات تا اندازه ايي است كه براي مسابقات آسيايي حاضر شويم.
به طور كلي بايد به آن اندازه از آمادگي برسيم كه نه تنها موفقيتهاي سال قبل را تكرار كنيم بلكه بهتر از سال گذشته مدالهاي رنگين تري را به ارمغان بياوريم و اين باور ماست كه  براي كسب بهترين نتيجه در هر زمان سعي مان را مي كنيم.

ملي پوش با سابقه تيم ملي كاراته بانوان در ادامه صحبتهايش به مسابقات انتخابي تيم ملي اشاره اي داشت و گفت: در رقابتهاي انتخابي هركسي كه حقش بود انتخاب شد،‌ من فكر مي كنم هر كس كه نتيجه نمي گيرد ، بايد به خودش برگردد و ايراد را در عملكرد خودش جستجو كند زيرا براي همه شرايط يکسان است.

وي اضافه كرد: هميشه حرف زدن آسان است اما بهتر آن است ،‌ كساني كه نتيجه خوبي نمي گيرند و در رقابتهاي انتخابي، انتخاب نمي شوند به جاي اينكه وقت و انرژي خود را صرف حرفهاي بيهوده و نسنجيده كنند، تمرين بيشتري كنند تا از عهدۀ حريفانشان بر آيند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار