فاز نخست پروژه احداث پیش ورودی حرم مطهر امام خمینی(ره) خردادماه امسال به بهره برداری می رسد.

به  گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبرفوق افزود: فاز نخست پیش ورودی حرم مطهر امام خمینی(ره) شامل طبقه همکف و زیرزمین هر 4 بلوک این مجموعه است و با بهره برداری از آن ضمن تسهیل رفت و آمد مقامات به حرم مطهر امام خمینی(ره)، امکانات دیگری همچون سالن های استراحت، پارکینگ و رستوران گارد حفاظت آماده سرویس دهی می شوند.
 
مهندس محمدحسن وساق با بیان آنکه اقدامات مربوط به کف سازی، احداث سقف کاذب و اجرای دیواره های سنگی در این بخش از پروژه احداث پیش ورودی حرم مطهر امام خمینی(ره) درحال انجام است، افزود: فاز نخست پروژه همراه با جزئیات مربوط به نازک کاری به بهره برداری می رسد و مجریان پروژه امیدوار هستند که نمای کل مجموعه نیز همزمان با فاز نخست تکمیل شود.
 
به گفته مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، فازهای بعدی پروژه شامل تکمیل سایر طبقات در بلوک های 4 گانه پیش ورودی است و با آماده سازی این بخش ها، امکانات مختلفی از قبیل سالن آمفی تئاتر، سالن کنفرانس و دفاتر اداری قابل بهره برداری خواهند شد.
 
گفتنی است پروژه احداث پیش ورودی حرم مطهر امام خمینی(ره) شامل 4 بلوک با کاربری های مختلف است و زیربنای آن در مجموع به 16 هزار و 800 مترمربع می رسد. /ل

برچسب ها: فاز ، پروژه ، احداث ، حرم ، مطهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار