اولين تاکيد در توصيه های رهبر معظم، مشارکت گسترده است که خطاب به همه عنوان نمودند که بايد از هر ظرفيتی استفاده شود تا اين موضوع که اولين نياز کشور است، حاصل شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان استاندار زنجان نيز در جلسه ستاد انتخابات شهرستان زنجان با اشاره به سفرهای شهرستانی خود در روزهای اخير گفت: شور و نشاط و آمادگی و اراده جدی با انگيزه تحقق حماسه سياسی در استان زنجان، بعنوان گوشه ای از کل کشور قابل توجه است.

رئو في نژاد هدف اصلی توطئه دشمنان را مردم عنوان نمود و افزود: دشمنان انقلاب به دنبال آن هستند که مردم نسبت به نظام بدبين شوند چرا که نظام ما نظام مردم سالاری دينی است فلذا در حکومتی که مردم آن در صحنه های مختلف اداره امور کل کشور نقش و وظيفه قانونی داشته باشند، هدف توطئه های دشمنان نيز قرار خواهد گرفت.

وي اظهار  كرد:تجميع انتخابات رياست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در اين دوره فرصت خوبی است تا از فرصت و ظرفيت برای مشارکت گسترده مردم بيشتر از گذشته بهره مند شويم.

  استاندار زنجان خطاب به مسئولين اجرايی انتخابات  تصريح كرد:بايد هر آنچه که در توان و بضاعت ما است با اخلاص و صداقت به ميدان بياوريم.

  وی در موضوع سلامت انتخابات، تاکيد رهبر معظم را يادآور شد و ادامه داد: مقام معظم رهبری در سخنان خود تاکيد فرمودند که مجريان و برگزارکنندگان انتخابات، امانت داران بزرگ مردم در حفظ سلامت و صيانت از آرای مردم هستند و اين بدان معنا است که فضای سلامت انتخابات را بايد آنچنان پررنگ کنيم که اجازه ندهيم کسی سهوا يا عمدا حرکتی کند که شبهه ای برای برخی افراد ايجاد شود.

استاندار زنجان  اضافه كرد: دشمن از راههای مختلف بدنبال ايجاد چالش امنيتی است و طبق تاکيد رهبر معظم مسئولين بايد فضای آرامش جامعه را تا انتخابات مراقبت کنند تا مردم با آرامش خاطر تصميم گيرند.

رئوفی نژاد با بيان اين مطلب که استان زنجان با 5/92 درصد مشارکت در انتخابات دور دهم رياست جمهوری سومين استان در بالاترين درصد مشارکت در انتخابات بود  خاطر نشان كرد:بايد تلاش کنيم کلاس و تراز مشارکت سياسی مردم استان در انتخابات پيش رو ارتقاء يابد./س


 

برچسب ها: ظرفیت ، حضور ، حداکثری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.