معاونت امور بسيج و فرهنگ دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح فرآیند انتخاب سرباز نمونه جشنواره حضرت علی اکبر (ع) را تشریح کرد.

 
به  گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران
جهانگیر سعیدزاده دبیر بخش دبیر بخش سرباز جوان این جشنواره گفت: معاونت  امور بسيج و فرهنگ دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح ضمن تشكيل ستاد جشنواره سرباز جوان با حضور نمايندگان فرماندهان عقيدتي سياسي، حفاظت اطلاعات و ابلاغ مفاد دستورالعمل به رده¬هاي تابعه نسبت به جمع¬آوري مدارك و مستندات مربوط به سربازان مورد نظر اقدام مي‌كنند و با بهره¬گيري از مفاد جدول چگونگي امتيازبندي در حضور نمايندگان مبادي ذيربط افراد اول تا سوم هر يك از موضوع¬هاي تعيين شده را به صورت عادلانه انتخاب مي¬نمايند و اسامي آنان را به عنوان سربازان نمونه آن نيرو به همراه مستندات تاييد شده جهت طرح در هيئت مركزي داوري به دبير خانه ستاد پنجمين   جشنواره سرباز جوان مستقر در وزارت دفاع و پشتيباني   ارسال مي‌نمايند.  
وی ادامه داد: سربازان باید داراي حداقل هشت ماه سابقه خدمت، انجام فرايض و احكام ديني «متدين و انقلابي»,   داراي حسن شهرت در بين همكاران, داراي سيماي موجه سرباز شايسته جمهوري اسلامي ايران داراي نظم و انظباط مشهود و مثال زدني   فاقد هرگونه سابقه سوء سياسي، اجتماعي و اخلاقي و انضباطي باشند.  
دبیر بخش سرباز جوان جشنواره حضرت علی اکبر (ع)  افزود: پس از جمع¬آوري و ارايه مدارك و مستندات مربوط به سربازان نمونه در دبيرخانه جشنواره مستقر در وزارت دفاع و پشتيباني بررسي و اعطاي امتياز به آنان صورت مي‌گيرد.  
 وی خاطرنشان کرد: مراسم تحت عنوان جشنواره سرباز جوان در سطح نيروهای مسلح برگزار و در نهايت 4 نفر از اين افراد انتخاب و به جشنواره حضرت علي اكبر(ع) كه توسط وزارت ورزش و جوانان در تيرماه   92 برگزار مي¬شود معرفي مي¬گردند. /ل
 

برچسب ها: فرآیند ، سرباز ، جشنواره ، جوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار