"کریستال" بدون هیچگونه تبلیغ و تیزری اکران شد در حالی که فیلمی همچون رسوایی علاوه بر تیزر و تبلیغات بی‌شمار به کرات از شبکه های مختلف نیز تبلیغ شد.

محسن محسنی نسب در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛گفت: متأسفانه امروز دیگر هیچ گونه عدالتی در عرصه فیلمسازی وجود ندارد. 
وی افزود: بهترین زمان اکران و همچنین فروش فیلمهای سینمایی تعطیلات عید نوروز است که چند سال است فقط به چند کارگردان صاحب نام داده می شود. 
کارکردان سینمایی "شانه دوست" تصریح کرد: "کریستال" بدون هیچگونه تبلیغ و تیزری اکران شد در حالی که فیلمی همچون رسوایی علاوه بر تیزر و تبلیغات بی‌شمار به کرات از شبکه های مختلف نیز تبلیغ شد. 
محسنی نسب افزود: با این شرایط باید هم فیلم ایشان 5 میلیارد فروش داشته باشد که در مقایسه با جمع کشور و افزایش قیمت بلیط سینما چیزی محسوب نمی شود. 
وی ادامه داد: فیلم سینمایی" یاس های وحشی" در سال 75 با بلیط 80 تومانی و داشتن 10 میلیون نفر تماشاگر فروش یک میلیارد تومانی را سپری کرده است. 
این کارگردان بیان کرد: وقتی این چیزها پیش می آید یعنی اینکه عدالتی وجود ندارد و فقط حق پخش و اکران برای برخی فیلمسازان است که اسم در کرده اند. 
محسنی نسب تأکید کرد: ما در ایران مقوله ای به نام سینما نداریم، سینما یک تعریف مجازی است وقتی که مردم با فریب به سینما بروند./ص
برچسب ها: اکران ، فیلم ، سینما ، برنامه ، رسوایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار