نایب رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه، گفت: کاندیداها ماده 67 قانون شوراها را به دقت مورد مطالعه قرار دهند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


سید سعید حیدری طیب گفت: در بحث انتخابات شوراها توصیه ما بر این است که بین احزاب گوناگون و نخبگان سیاسی آشتی و وحدت ایجاد شود که در کنار آن شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای باشیم.

حیدری طیب تصریح کرد: کاندیداها باید توجه داشته باشند که رقابتشان در راستای ارائه برنامه هایشان باشد و اخلاق مداری را مهمترین رکن فعالیت تبلیغاتی خود قرار دهند.

این نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: برد سیاسی نباید به قیمت باخت اخلاقی کاندیداها باشد.

وی خاطرنشان کرد: هیات نظارت بر روی این مسائل دقت نظر دارد و تا آخرین لحظات برگزاری انتخابات هم آنها را مورد بررسی قرار خواهد داد.

حیدری طیب به کاندیداهای چهارمین دوره انتخابات شوراها توصیه کرد که ماده 67 قانون شوراها را مورد مطالعه دقیق خود قرار دهند. (این ماده قانونی مربوط به موارد تخلفات انتخاباتی می باشد).

نایب رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه، همچنین یادآور شد: مردم نیز باید به دور از قوم گرایی و قبیله گرایی به فرد اصلح رای دهند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: ما باید انتخاباتی پرشور و باشکوه برگزاری کنیم تا شاهد تاثیر آن بر روی تمامی حرکت های مسیر توسعه کشور باشیم.

حیدری طیب افزود: آنچه که برای هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراها میزان خواهد بود، اول خدا و دوم قانون است و کاندیداها یقین داشته باشند که بررسی صلاحیت آنها بر اساس قانون صورت خواهد گرفت./س


برچسب ها: کرمانشاه ، ماده ، کاندیدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.