کاپیتان تیم پینت بال کشورمان گفت: می توانیم با تفنگ در بازی پینت بال دوستان زیادی پیدا کنیم، بر عکس آنکه همه کار می کنند تفنگ فقط و سیله ای برای جنگ است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: ورزش پینت بال از سال 1384 زیر نظر فدراسیون ورزشهای همگانی، فعالیت خود را آغاز نموده و با احداث باشگاه پینت بال توچال در سال 1384 را به عنوان اولین زمین مسابقاتی در ایران بهترین شرایط فراهم شد تا تیمهای کشورمان وارد رقابتهای اسیایی  شوند و در طی سه دوره حضور، به ترتیب با کسب مقامهاس  سوم، اول و اول، در نهایت قهرمان سال 2006 آسیا شوند.

بابک اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در حال حاضر در قاره آسیا از سال 2006 تا 2011 مسابقات آسیایی برگزار شد و توانستیم 2 کاپ قهرمانی آسیا را بگیریم که در خاک ایران می باشد که تیم داتیس بهترین تیم پینت بال شد.

وی در ادامه افزود: در پی چندین مسابقات به عمل آمده به طور رسمی و مهم بهترین مسابقات جهانی پینت بال در سال گذشته در سالن سرپوشیده در جزیره لانکاوری در کشور مالزی برگزار شد و قهرمای دسته یک پینت بال در سال 2011 به کشور ما رسید.

در مسابقات بازی پینت بال کشورهای آسیایی و اقیانوسیه شرکت می کنند که تیم استرالیا از قدرترین تیم ها می باشد.

کاپیتان تیم پینت بال داتیس خاطر نشان کرد: پینت بال بازی فوق العاده ای هیجانی و تمرکزی می باشد و باید در کمترین ثانیه تصمیم های بزرگی توسط بازیکنان گرفته شود که در کشوهای خارجی برای تمرکز بیشتر پزشکان و جراحان مشهورشان، آنها را ودار به بازی پینت بال می کنند تا بتوانند تمرکز و دقتشان بالا برود و بتوانند بهترین تصمیمات پزشکی را بگیرند.

وی تاکید کرد: در بازی پینت بال باید حتما هم تیمها، صدای هم گروهشیان را بشناسند تا بتواند بین حجم صداهای بازیکنان تیم های حریف و صدای شلیک گلوله ها هم تیمی خود را پیدا کنند.

بابک اسماعیلی در پایان افزود: پینت بال یک ورزش گروهی است که به طور کلی 2 گروه از بازیکنان سعی در حذف یک دیگر با گلوله های رنگی دارند و این رشته در بین ما بازیکنان، به شطرنج سریع و یا ما می توانیم با تفنگ دوست پیدا کنیم، نام گذاری شده است و بازیکنان موظفند در تمام مدتی که در میدان بازی هستند برای حفاظت خود در برابر توپ ها استفاده کنند و ماسک مورد استفاده در این رشته باعث شود به طور کامل از چشمها، دهان، گوشها، بینی حفاظت می کند چون ماسک های امروزی در مقایسه با ماسک های قدیمی از لحاظ اندازه کوچک تر است./زر

برچسب ها: تفنگ ، کاپیتان ، کشورمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار