"بهرام ریحانی" کارگاه آموزش پانتومیم را در فرهنگسرای ارسباران برگزار می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مدت زمان برگزاری این کارگاه چهار ترم که به مدت تقریبی سه ماه است و هر هفته دو جلسه دو ساعته است.

مواد درسی و مباحثی که در این دوره ها به آن پرداخته می شود به شرح زیر است:
*ترم اول: در این دوره هنرجویان "تاریخچه و چگونگی شکل گیری پانتومیم"، مبانی پانتومیم"، "سبک ها و شیوه های گوناگون پانتومیم"، "آماده سازی بدن برای اجرای حرکات ساده پانتومیم" و " اجرای تکنیک های ساده پانتومیم" را آموزش دیده و این مطالب را فرا خواهند گرفت.
ترم دوم: در این دوره هنرجویان "شناخت قابلیت های بدن برای ایجاد و انتقال مفاهیم توسط پانتومیم" را آموزش دیده و در پایان ترم  قادر خواهند بود با استفاده از قابلیت های بدن و بدون استفاده از کلام - "مفاهیم و مضامین" گوناگون را در قالب یک داستان یا نمایشنامه کوتاه و با استفاده از تکنیک های ساده پانتومیم بیان کنند.
ترم سوم: در این دوره هنرجویان "تکنیک های خاص و ویژه پانتومیم" را آموزش دیده و در انتهای دوره توانایی اجرای نمایش های کوتاه پانتومیم با استفاده از تکنیک های خاص و ویژه همچون: پرواز کردن، بالا رفتن از نردبان، حرکات رباتیک و ... را پیدا خواهند کرد.
ترم چهارم: در این دوره هنرجویان " کار روی اصول سه گانه پانتومیم پیشرفته "یعنی: "تصور، تجسم و حرکت در فضا" را آموزش می بینند و پس از طی این دوره قادر خواهند بود انواع و اقسام گوناگون اشیا، اجسام و موجودات دیگر را با تکنیک های پانتومیم تصور و تجسم کنند و با حرکت در فضا و ابعاد گوناگون صحنه، توانایی ایفای همزمان چند نقش و کاراکتر را روی صحنه خواهند داشت.
ثبت نام از متقاضیان شروع شده و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام یا کسب اطلاعات بیشتر به فرهنگسرای ارسباران مراجعه یا با تلفن 22872819 واحد آموزش تماس بگیرند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.