بازی نبرد افسانه ها یک بازی آنلاین در دوران چین باستان و براساس افسانه های چینی است. شهر قدرتمندی بسازید و سرزمینهای اطراف خود را تسخیر و کنترل كنيد.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگارن؛ در اين بازي شما بايد شهر قدرتمندی بسازید و سرزمینهای اطراف خود را تسخیر و کنترل نمایید. ارتش بسازید و مهارتهای خود را گسترش دهید.


شروع بازی

این یک مقدمه برای شروع شما در بازی نبرد قهرمانان است که مواردی را بطور قدم به قدم به شما آموزش میدهد.بعد از ایجاد حساب کاربری خود و ورود به حساب کاربری، بازیکن یک قهرمان را ایجاد میکند که در شروع به ساختن امپراطوری او کمک میکند. شما سپس تصویر قهرمان را انتخاب میکنید.

برای تصویر قهرمان، شما میتوانید یکی از سه مورد زیر را انتخاب کنید:

راهب: بروی تولید منابع تاکید دارد.

غیبگو: بروی پیشرفت تکنولوژی تاکید دارد.

جنگجو: بروی تشکیل و رهبری ارتش ها تاکید دارد.

توجه داشته باشید که قهرمان انتخابی شما در این قسمت تا پایان بازی همراه شما خواهد بود. بنابراین در انتخاب آن دقت کنید. تاکید هر یک از قهرمانان بر یک مورد تنها نشان دهنده جهت بازی و گرایش آنها به آن موضع میباشد و بستگی به تنظیمات روستا و امپراطوری شما ندارد. این تنها تصویر شما در بازی میباشد که در مواردی بر بازی تاثیر میگذارد.

 
در آخر، بعد از انتخاب هر بازیکن بازی را شروع خواهد کرد:

در حالت کلی مکان زیاد مهم نمیباشد، ولی در شروع اگر تعدادی بازیکن بخواهند در آینده اتحادی تشکیل دهند، بودن این بازیکنان در یک منطقه کمک فراوانی به آنها میکند. بعضی از مکان ها شلوغ هستند و سطح بازیکنان بیشتری را دارند. این اطلاعات برای این به شما نشان داده شده اند تا به شما اجازه انتخاب مکان امپراطوری و همچنین نحوه بازی را بدهد. نقاطی در انتهای نقشه همچنین نقاط انتخای جهان محسوب میگردند.

 

  برای ورود به بازی اینجا را کلیک کنید



ارسال از سالار واعظی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.