مدیر کل کمیته ملی المپیک در همایش تجلیل از پیشکسوتان ورزش صبحگاهی گفت: چناچه ساماندهی ورزش جوامع بر اساس ورزش همگانی باشد، بعد قهرمانی را در پی دارد.

ژبه گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی، همایش تجلیل از پیشکسوتان ورزش همگآنی در سالن انفورماتیک ستاد مشترک ارتش ج.ا.ا با حضور بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک,علی مجدآرا رییس فدراسیون ورزش های همگانی و جمعی از مربیان و پیشکسوتان ورزش صبحگاهی برگزار شد.

در این همایش بهرام افشارزاده ورزش همگانی را به عنوان یک کوه توصیف کرد که ورزش قهرمانی در قله آن قرار دارد.

افشارزاده که در گذشته خود یکی از روسای فدراسیون ورزش های همگانی بود در ادامه افزود: با حضور علی مجدآرا ورزش همگانی رشد و گسترش بیشتری یافته و فعالیت این فدراسیون بهتر از گذشته شده است.
 
در جریان این همایش علی مجدآرا رییس فدراسیون ورزش های همگانی ضمن تشکر از تلاش های مربیان و پیشکسوتان ورزش صبحگاهی از برگزاری کلاس های آموزش مربیگری ورزش صبحگاهی در هر ماه خبر داد و بر استفاده مربیان از دستورالعمل ورزش صبحگاهی که از سوی فدراسیون تنظیم و در همایش به آنان ارائه شد تاکید کرد.

در پایان ضمن اهداء لوح یاد بود به مربیان، کارت شناسایی مربی ورزش صبحگاهی از سوی فدراسیون صادر و به مربیان حاضر ارائه شد./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار