استاندار چهارمحال و بختیاری از راه‌اندازی مرکز ترک اعتیاد بانوان این استان در محل مؤسسه خیریه معلولان ذهنی فردوس خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران علی اصغر عنابستانی اظهار کرد: مرکز ترک اعتیاد بانوان چهارمحال و بختیاری در محل مؤسسه خیریه معلولان ذهنی فردوس راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: در این مرکز به دو روش ایمان‌مدار و پرهیزمدار اقدام به درمان معتادان خود معرف مایل به ترک می‌شود.

عنابستانی از راه‌اندازی سه مرکز ترک اعتیاد در استان خبر داد و گفت: مرکز درمان اجباری معتادان در فارسان، نمایشگاه دایمی پیشگیری از اعتیاد در شهرکرد و مرکز ترک اعتیاد بانوان این استان از جمله مراکزی است که در استان به بهره‎برداری رسیده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: آموزش دانش آموزان، دانشجویان و تمامی اقشار جامعه برای پیشگیری از مواد مخدر مهم‎ترین هدف راه اندازی این نمایشگاه محسوب می شود.

وی در ادامه بر ضرورت اولویت سنجی دستگاه‌های اجرایی استان برای تأمین نیروی انسانی، گفت: دستگاه‌های اجرایی استان باید برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود اولویت سنجی داشته باشند.

عنابستانی تأکید کرد: براساس سند توسعه اشتغال چهارمحال و بختیاری باید تا پایان سال 1394، زمینه اشتغال مستقیم 55 هزار نفر در استان فراهم شود.
برچسب ها: اعتیاد ، بانوان ، مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.