دبيرکل جبهه اصولگرايان اصلاح‌طلب گفت: اگر "عزت‌الله اکبري" به عنوان کانديداي اختصاصي جبهه تاييد نشود، گزينه نهايي را از ميان "آيت‌الله رفسنجاني" و يا "ولايتي" انتخاب مي‌کنيم.

"سيد علي سيدي‌رکني" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه فضاي انتخابات در کشور به سمت ائتلاف آرمش و نشاط پيش مي‌رود، اظهار داشت: بيانات اخير مقام معظم رهبري تاثير عميق ماهيتي در ايجاد فضاي آرامش انتخاباتي در کشور داشته است و هر چه بيشتر پيش مي‌رويم تخريب‌ها و بداخلاقي‌ها کم رنگ‌تر مي‌شود.

دبيرکل جبهه اصولگرايان اصلاح‌طلب با بيان اينکه در صورت عدم اجماع اصولگرايان احتمال پيروزي "آيت‌الله رفسنجاني" در انتخابات افزايش مي‌يابد، درباره کانديداي مورد حمايت اين جبهه گفت: شوراي مرکزي جبهه اصولگرايان اصلاح‌طلب به اين نتيجه رسيد که در صورت عدم تاييد عزت‌الله اکبري به عنوان کانديداي اختصاصي خود، گزينه‌اش را از ميان محمد شريعتمداري، ولايتي و آيت‌الله رفسنجاني انتخاب کند. 

وي تصريح کرد: با توجه به کناره‌گيري شريعتمداري به نفع آيت‌الله رفسنجاني در نهايت و در صورت عدم تاييد گزينه اختصاصي جبهه، کانديدايمان را از ميان ولايتي و آيت‌الله رفسنجاني انتخاب مي‌کنيم.

سيدي‌رکني خاطر‌نشان کرد: در بيش از 700 شهر کشور ستادهاي جبهه اصولگرايان اصلاح‌طلب آمادگي‌هاي لازم را کسب کرده‌اند تا در زمان قانوني، فعاليت‌هاي تبليغاتي لازم را براي کانديداي مورد حمايت جبهه انجام دهند.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار