مدیر دفتر منطقه ای آیسکو در تهران گفت: آموزش های مهارتی و استقرار نظام آموزش مهارت و فناوری با توجه به ابعاد گوناگونی که برایش پیش بینی شده می تواند زمینه ساز اشتغال مولد برای افراد در جامعه باشد.

عباس صدری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برای تحقق حماسه اقتصادی افراد باید توانمندی های لازم را پیدا کرده و بتوانند در ساختار اجتماعی و سیاسی کشور نقش ایفا کنند و در واقع از این طریق نرخ بیکاری کاهش یافته و افراد اشتغال مولد پیدا می کنند.
 
وی افزود: آموزش های مهارتی و استقرار نظام آموزش مهارت و فناوری با توجه به ابعاد گوناگونی که برایش پیش بینی شده می تواند زمینه ساز اشتغال مولد برای افراد در جامعه باشد.
 
صدری در ادامه تصریح کرد: گاهی آموزش های فنی و حرفه ای افراد را برای احراز شغل معینی در حوزه ای مشخص تربیت می کنند اما گاهی این آموزش ها خود به نوعی ایجاد کننده شغل در جامعه هستند که مورد اخیر ارزش افزوده زیادی را در جامعه ایجاد می کند و موجب رشد اقتصادی در کشور می شود که خود زمینه ساز ایجاد حماسه اقتصادی در کشور است.
مدیر دفتر منطقه ای آیسکو در تهران خاطرنشان کرد:  نقش آموزش های فنی و حرفه ای را به طور عمده می توان در ایجاد اشتغال پیدا کرد به طوری که فرد مناسب برای شغل مناسب تربیت شود و در واقع غنی سازی شغلی صورت گیرد تا افراد بتوانند کارآیی و اثر بخشی و کارآمدی بیشتری در حوزه شغلی خود داشته باشند./ز
 

برچسب ها: فناوری ، اشتغال ، آیسکو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار