تمام موفقیت های نظام اسلامی با وجود تحریم های تحمیل شده از سوی استکبار جهانی حاصل شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان ،  با بیان اینکه ملت ایران در سایه مقاومت، ایستادگی به اصول انقلاب و پایه‌های اصلی انقلاب، دستاوردهای مطلوبی را کسب کرده است، گفت: مقاومت ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار موجب شده تا نظام اسلامی با وجود همه توطئه‌ها در مسیر خود گام بردارد.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به اينكه  35 سال از صدور نخستین قطعنامه ضد ایرانی  و تحريمها عليه ملت ايران مي گذرد افزود :انقلاب اسلامی  نه تنها نابود نشده است، بلكه  به سرعت در مسیر پیشرفت و ترقی پیش می رود و به تاثیرگذارترین جریان سیاسی جهان تبدیل شده است.

وي اظهار کرد: مشکل و دلیل اصلی دشمنی دولت مستکبر آمریکا با نظام اسلامی در عرصه اقتصادی نبوده و این کشور با اصل دین مبین ظلم ستیز در ایران مخالف است.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان ایستادگی در مقابل تمام زورگویی و زیاده خواهی های مستکبران و طاغوتیان را تصمیم نهایی ملت ایران در برابر دشمنان عنوان کرد.

حجت الاسلام خاتمی دستیابی به موفقیت های علمی ایران را نمونه بارزی از بی تاثیر بودن تحریم ها و تلاش های دشمنان عنوان کرد و سرعت تولید علم در نظام اسلامی را 11 برابر میانگین جهانی برشمرد.

وي ، به در پیش بودن انتخابات پیش رو اشاره و بر لزوم دقت در انتخاب نامزدهای اصلح برای هر دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا تاکید کرد./س

برچسب ها: مقاومت ، ملت ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.