عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، سفرهای استانی احمدی نژاد و هیات دولت به استان ها و مناطق کمتر توسعه یافته کشور را الگویی نوین در مدیریت توسعه کشور دانست.

سید سعید زمانیان دهکردی گفت: تکمیل مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهوری و هیات دولت به استان های مختلف کشور، عرصه ای جدید در توسعه و پیشرفت کشور آغاز کرد و در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ماندگار شد.
وی، با تاکید بر اینکه این سفرها در مناطق مختلف کشور به ویژه نقاط کمتر توسعه یافته، باعث رفع محرومیت شده است، دولت های نهم و دهم با انجام سفرهای استانی علاوه بر اجرای طرح های بزرگ به مناطق محروم نیز توجه خاصی داشت.
زمانیان دهکردی، از این سفرها به عنوان فرصتی ارزشمند برای توسعه زیرساخت ها، شکوفایی ظرفیت های منطقه ای و عمران و آبادانی کشور یاد کرد و افزود: مطالبات مردم در این سفرها مد نظر قرار گرفت و برای تحقق این مطالبات، اجرای طرح هایی به تصویب رسید.
نماینده مردم شهرستان شهرکرد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، اعضای هیات دولت و مدیران دستگاه های اجرایی در استان های کشور باید برای تکمیل و بهره برداری از طرح های مصوب اقدام کنند، اظهار داشت: تحریم های اخیرعلیه نظام جمهوری اسلامی و مشکلات موجود در اختصاص اعتبارات باعث شد، تکمیل و بهره برداری برخی از مصوبات سفرهای هیات با مشکل مواجه شود.
وی گفت: نمایندگان مردم در مجلس نیز با همکاری با دولت برای اجرا، تکمیل و بهره برداری این مصوبات سفرهای دولت به استان ها گام برمی دارند./س
برچسب ها: سفر ، دولت ، توسعه ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.