دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 12 از برگزاری جلسات فصلی ستاد مدیریت بحران در محلات و نواحی این منطقه خبر داد.

فرهاد نادرزاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری جلسات فصلی ستاد مدیریت بحران در محلات منطقه 12 به منظور پیشگیری از مشکلات و معضلات احتمالی و رفاه حال شهروندان در دستور کار ستاد مدیریت بحران منطقه 12 است.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح با برگزاری یک جلسه در هر ناحيه و يك جلسه در محلات منطقه 12 و در طول سال 12 جلسه در هر یک از نواحی پنج گانه در هر فصل اجرا می شود.
نادرزاد در ادامه داد: این جلسات با حضور تمام مدیران ارشد نواحی به همراه اعضای تخصصی برون سازمانی و دستگاه های مسئول هر ناحیه بررسی و رفع مشکلات فصلی نواحی و محلات در سطح منطقه 12 برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اقدامات این طرح گفت: برگزاری جلسات فصلی ستاد مدیریت بحران در محلات و نواحی منطقه 12 به منظور پیشگیری، حل و رفع مشکلات و معضلات تا قبل از برزو حوادث احتمالی بحران های واقع در سطح منطقه 12 از اقدامات اجرایی ستاد مدیریت بحران منطقه 12 در اجرای این طرح است.
 
نادرزاده در پایان با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح افزود: این جلسات با توجه به معضلات و مشکلات موجود در سطح منطقه 12 در طول سال از جمله بررسی مشکلات فصلی ناحیه و محله بارش شدید در فصل تابستان به رفع کمبود آب و آلودگی آب، در فصل پاییز مقابله با مشکلات تردد و ترافیکی شروع مدارس و در زمستان رفع مشکلات و معضلات لغزندگی و یخ بندان در ستاد مدیریت بحران منطقه 12 برگزار می شود./ز
برچسب ها: جلسات ، مدیریت ، بحران ، نواحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار