مسئول دفتر راهبردی بسیج سپاه همدان گفت: ایران به رئیس جمهوری نیاز دارد که در عرصه بین‌المللی و در مقابل استکبار، نترس باشد.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، علی‌اصغر آخوندی صبح امروز در نشست بصیرتی ـ سیاسی با عنوان عاشقان ولایت ویژه بسیجیان در فرهنگسرای آیت‌الله بهاری اظهار داشت: انتخابات، عرصه ظهور قدرت و عزت ملی است و حضور گسترده مردم در آن از بصیرت آنان نشأت می‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه این اقدام ملت ایران شکست دوباره دشمن را در پی دارد، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، ملت بزرگ و مقاوم ایران به رئیس جمهوری نیاز دارد که در عرصه بین‌المللی و در مقابل استکبار، نترس باشد.

مسئول دفتر راهبردی بسیج سپاه همدان با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید در عرصه داخلی نیز دارای برنامه، حکمت و تدبیر باشد، اعتقاد به اقتصاد مقاومتی، تهذیب اخلاقی، دوری از حاشیه‌سازی و تشویش‌آفرینی و نیز بیان شعارهای منطقی و منطبق با واقعیت را از دیگر ویژگی‌های رئیس جمهور مناسب برای کشور برشمرد.

وی با اشاره به تبدیل شدن ایران به محور کشورهای اسلامی، ادامه داد: افزایش بیداری اسلامی در سطح جهان در حالی رقم می‌خورد که چشم کشورهای در حال جنگ با مستکبران به انتخابات یازدهم ریاست جمهوری اسلامی در ایران است.

آخوندی تصریح کرد: انتخابات در فضای کاملاً آزاد و سالم ایران برگزار می‌شود و مهمترین وظیفه مردم علاوه بر حضور گسترده، انتخاب فرد اصلح است.

وی عنوان کرد: مردم می‌توانند از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اقشار مختلف مردم و نیز رجوع به افراد متدین، آگاه و زمان‌شناس برای شناخت فرد اصلح برای ریاست جمهوری استفاده کنند.

*لزوم توجه به اصل وحدت از سوی مسلمانان

مسئول دفتر راهبردی بسیج سپاه همدان افزود: نظام شکوهمند اسلامی بر پایه رأی و نظر مردم و اصول دینی و اسلامی مبتنی است و باید تمام فعالیت‌ها بر محور ارزش ها و معنویت حاکم باشد.

وی با بیان اینکه در انتخابات آینده مردم باید بصیرت داشته باشند و به حق عمل می‌کنند تصریح کرد: انتخابات پرشور و آگاهانه موجب شکست توطئه‌های دشمن و رشد فرهنگی و سیاسی مردم را به خوبی نشان می‌دهد.

آخوندی اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی برای تضعیف انقلاب اسلامی ایران همواره به دنبال طرح و برنامه جدید و توطئه های مختلف هستند، ولی تمام آنها طی سال های گذشته شکست خورده است.

وی با محکومیت هتک حرمت به قبر «حجر بن عدی» گفت: هتک حرمت مقدسات مسلمانان با پشتیبانی استکبار جهانی صورت گرفته و روزی فرا خواهد رسید که مردم کاخ‌های استکبار جهانی را ویران کنند.

آخوندی خاطرنشان کرد: جنایت‌های وهابیون و جنایاتی که در سوریه و دیگر مناطق جهان برای ضربه زدن به اهداف متعالی دین مبین اسلام است با چراغ سبز آمریکا و ایادی استکبار طراحی شده است.

وی همچنین به لزوم حفظ وحدت و اتحاد میان آحاد مسلمانان اشاره و تأکید کرد: اگر مسلمانان یکپارچگی خود را حفظ کرده و مراقب دسیسه‌های دشمنان باشند، به طور قطع به زودی شاهد فروپاشی آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

مسئول دفتر راهبردی بسیج سپاه همدان گفت: امروز تمام جهان به استیصال استکبار جهانی پی برده است و به همین خاطر این کشورها با توسل به اعمال تحریم‌ها سعی در افزایش فشارها به عنوان راهکاری اثرگذار برای دست‌یابی به مقاصد خویش دارند.

وی ادامه داد: دشمن با به‌کار‌گیری ابزار تحریم به دنبال فشار آوردن به مردم، جدا کردن آنان از انقلاب اسلامی و اعتقادات و نیز مأیوس کردن آن‌ها از اسلام است.

آخوندی با بیان اینکه مردم تا پای جان برابر انقلاب، نظام و دین الهی خویش ایستاده‌اند، ادامه داد: زمان تحریم‌های کنونی نیز مانند بقیه فشار‌های دشمن به پایان می‌رسد و کشور، با استقامت و بصیرت از این توطئه نیز عبور می‌کند.

وی ایجاد فضای امید و پرهیز از سیاه‌نمایی‌ها را پیش‌نیاز حماسه سیاسی عنوان کرد و ادامه داد: 35 سال از انقلاب گذشته هر کدام از دولت‌ها به اندازه خود کار و تلاش کرده‌ و خدماتی انجام داده‌اند که قابل نقد است، اما نباید خدمات گذشته را نادیده بگیریم.
برچسب ها: استکبار ، بسیج ، همدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.