مهمترين عناوين روز گذشته به شرح زير مي باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛
"گريگوري کوبلنتز" پژوهشگر هسته اي در مرکز امنيت هسته اي "استانتون" و عضو شوراي روابط خارجي در مقاله اي به مقامات آمريکايي در مورد حمله نظامي احتمالي عليه تاسيسات هسته اي ايران هشدار مي دهد و اذعان مي کند که ايران با توانايي هاي فني و علمي خود قابليت بازسازي برنامه هسته اي اش را دارد.
"تريتا پارسي" از بنيانگذاران گروه موسوم به شوراي "ايراني آمريکايي" (ناياک) که با دولت آمريکا روابط نزديکي دارد و "رضا مرعشي" از همکاران وي در مقاله جديد خود به دولتهاي غربي و بخصوص دولت آمريکا توصيه مي کند که به منظور ايجاد پيشرفت در مذاکرات هسته اي تحريم ها را لغو نمايند.
همزمان با اصرار روسيه در خصوص فروش سامانه موشکهاي S300 به سوريه، خبرها از اتمام آموزشهاي لازم به نظاميان سوري براي استفاده از اين سامانه حکايت دارد.
وزير دفاع آمريکا به وجود مشکلات اخلاقي بسيار شديد در ارتش اين کشور اذعان کرد.
دستگاه اطلاعاتي روسيه روز جمعه نام رئيس بخش مسکو در سازمان اطلاعات مرکزي آمريکا را در سال 2011 به رسانه ها اعلام کرد.
نبش قبور در منطقه "عسیر" عربستان برای یافتن گنج و یا به بهانه ساخت و ساز و نوسازی به شدت رونق یافته است.
ازدواج مردان مصري با دختران صهیونیست و گرفتن تابعيت از رژيم صهيونيستي پس از ازدواج از جمله چالش هايي است كه در كنار بي كاري، اوضاع ناگوار سياسي و كشمكش هاي سياسي، امنيت ملي مصر را تهديد مي كند.
"محمدرضا سجادي" سفير ايران در روسيه از بازديد مشروط بازرسان آژانس بين المللي انرژي اتمي از سايت پارچين خبر داد.
روزنامه گاردين در گزارش جديد خود با اذعان به ناتواني و عدم محبوبيت جريان فتنه از حال و روز فلاکت بار امروز برخي روزنامه نگارنماهاي فتنه گري سخن گفته که سرخورده شده و به کافه نشيني روي آورده اند.
تحليلگران در مقاله جديدي با اشاره به گزارش اخير موسسه مطالعاتي "رند" اذعان مي کنند که ايران هسته اي به هيچ وجه تهديدي عليه صلح و ثبات خاورميانه و جهان نخواهد بود.
افراد مسلح وابسته به گروه‌های مسلح مخالف نظام بشار اسد رئیس جمهوری سوریه پدر فیصل المقداد معاون وزیرخارجه سوریه را ربودند.



برچسب ها: عناوین ، مهم ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار