ديرکل دفتر امور شهري و شوراهای استانداری همدان از حذف پارکینگ مجتمع های تجاری انتقاد کرد و گفت: شهرداری نباید به کسانی که قانون را رعایت نمی کنند، پایان کار بدهد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، "سليمان حيدري دلگرم" با بیان اینکه متاسفانه واقعیتهایی وجود دارد که در برخی مواقع عملکرد شهرداری را زیر سوال می برد، افزود: با حذف پارکینگ به طور کامل مخالفم و اعتقاد من این هست که پیمانکار نباید شهرداری را دور بزند، البته گاهی اوقات ممکن است در برخی زیرمجموعه های شهرداری با پیمانکارانی که سوء استفاده کرده، جیب خود را پر و خیابانها را شلوغ می کنند، در این امر همکاری شود.


وی تصریح کرد: اگر مالک مجتمعی می خواهد پارکینگ حذف کند باید پارکینگ عمومی برای آن در نظر بگیرد نه اینکه پارکینگ بعدها به کاربری دیگری پیدا کند.

حیدری دلگرم اظهار کرد: این موارد به عملکرد شهرداری بر می گردد و نباید برای این مجتمع ها مجوز صادر شود.

وی تاکید کرد: شهرداری باید این موارد را صراحتا اعلام کند و اگر تخلفی وجود دارد پایان کار صادر نکند.

مديرکل دفتر امور شهري و شوراها اضافه کرد: البته ما مشکلات قانونی هم داریم که باید این مسائل حل شود چراکه برخی سرمایه گذاران از این خلاء قانونی سو استفاده می کنند.

حیدری دلگرم خاطرنشان کرد: شکایتهای مختلفی از طرف ارباب رجوع که به استانداری ارسال می شود نشان می دهد که نسبت به عملکرد شهرداری اعتراض هایی وجود دارد.

وی اضافه کرد: انتظار ما از مجموعه شورا و شهرداری این بوده که در جهت سریع تر اجرا شدن مصوبات بافت فرسوده و مناطق توانمندسازی بیشتر از این کمک کند چراکه این توانایی را دارد./ج1


برچسب ها: همدان ، استاندار ، پارکینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.