حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد 24 خردادراروز خلق حماسه سیاسی ملت ایران برشمردو گفت: اولین مسئله حضور پرشور و آگاهانه مردم است.

امام جمعه خرم آبادافزود:هرچند دشمن دنبال دلسرد کردن مردم است اماآنان هنوز ملت ایران را نشناخته اندچراکه مردم ایران با انگیزه الهی و در پاسخ به ندای رهبری و میثاق باشهدا پای صندوقهای رای می آیند.
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی نقشه دیگردشمن رابسیج تمام امکانات برای روی کار آمدن فردی ضعیف و وابسته به خود اعلام کردوگفت:به فضل الهی مردم در24 خرداد تمام نقشه های دشمنان را خنثی می کنندوباانتخاب رئیس جمهوری مومن، انقلابی و مطیع ولایت، تمام نقشه ها و توطئه های آنان را ناکام خواهند گذاشت.
نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با اشاره به بررسی صلاحیت افراد،پذیرش رای و نظر شورای نگهبان قانون اساسی را مهم برشمرد و گفت: خود افراد و طرافداران کاندیداها بایستی با پذیرش و احترام به قانون آرامش جامعه را حفظ کنند زیرا خلاف این مسئله دور از شان کاندیداها و جامعه است.
امام جمعه خرم آباد با اشاره به 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی یکی از دستاوردهای انقلاب را توسعه شبکه های ارتباطی ومخابراتی عنوان کردو گفت: جمهوری اسلامی ایران با گسترش خدمات تلفن و زیرساخت ها خدمت بزرگی را انجام داده است.
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به29 اردیبهشت روز جهانی موزه گفت: حفظ و صیانت از میراث فرهنگی وظیفه ای همگانی است چرا که آثار باستانی نشانه هویت،فرهنگ و تمدن هر جامعه ای است./س


برچسب ها: حضور ، پرشور ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.