امام جمعه بیرجند با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: نامزدها با تبعیت از قانون گام مهمی در خلق حماسه سیاسی بردارند.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ حجت الاسلام علی رضایی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به سوره شرح، اظهارداشت: طبق روایات خواندن و عمل به این سوره ثواب برداشتن غم و غصه از دل پیامبر را دارد.

وی با تاکید براینکه بواسطه اینکه قران کریم به پیامبر اکرم(ص) به عنوان الگوی تمام مسلمانان نازل شده است، باید به آیات این کتاب آسمانی عمل کنیم، تصریح کرد: این سوره با محوریت اصول مدیریت شخصی، خانوادگی و جامعه می پردازد.

امام جمعه بیرجند افزود: استمداد از خدا، سعه صدر، مشورت با دیگران، داشتن برنامه و هدف متعالی و اخلاص در عمل از مهم ترین ویژگی های مدیریت براساس این سوره است.

وی از مناسبت های هفته به روز ارتباطات و روابط عمومی، روز بزرگداشت عمر خیام، روز جهانی موزه و میراث فرهنگی و بزرگداشت ملاصدرا اشاره کرد.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به انتخابات شورای شهر و دیدار اخیر خود با فرهیختگان و کاندیداهای شورای شهر، بیان داشت: در این دیدار تمام نامزد ها بر تبعیت محض از ولایت فقیه و تلاش بر حضور حدا اکثری مردم اتفاق نظر داشتند.

امام جمعه بیرجند با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، یاد آورشد: کاندیداهای ریاست جمهوری با پرهیز از تخریب یکدیگر و تبعیت از قانون، گام مهمی را در تحقق حماسه سیاسی بردارند./س

برچسب ها: قانون ، حماسه ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.