فرماندار کرمان گفت: کاندیداها در تبلیغات انتخاباتی از نصب پوسترهای تبلیغاتی بر روی در و دیوار خانه‌ها خودداری کنند تا برای مردم ایجاد مزاحمت نشود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، بهنام سعیدی امروز با بیان اینکه 474 شعبه اخذ رای ریاست جمهوری در شهرستان کرمان در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: 464 شعبه برای انتخابات شوراها در شهرستان کرمان دایر می‌شود.

وی بیان داشت: در بعضی از روستاها به علت اینکه تعداد داوطلبان به حد نصاب نرسید و یا جمعیت این مناطق کم است، صندوق شورا نداریم.

فرماندار کرمان از تهیه رایانه‌های مورد نیاز برای برگزاری انتخابات با 30 درصد دستگاه مازاد در شهرستان کرمان خبر داد و گفت: کاربران آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

سعیدی با بیان اینکه نمایندگان فرماندار در انتخابات شناسایی شده‌اند، بیان داشت: از شعبه‌های اخذ رای شهرستان کرمان بازدید به عمل آمده و عیب و نقص‌های موجود برطرف شده است.

وی افزود: فرآیند انتخابات تا به امروز با بهترین کیفیت در دستور کار قرار گرفته و تصمیمات مطلوبی در ستاد انتخابات استان کرمان برای برگزاری انتخابات به بهترین نحو اخذ شده است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمان با بیان اینکه فرمانداری کرمان در سال گذشته به عنوان فرمانداری برتر کشوری انتخاب شود، ابراز داشت: تعداد شعبه‌های اخذ رای در شهرستان کرمان افزایش یافته است.

سعیدی تصریح کرد: شعبه‌هایی که حجم آرای آنها در انتخابات مجلس بالا بوده است به دو شعبه تبدیل شدند تا مردم راحت‌تر در این مکان‌ها حضور پیدا کنند.

وی بیان کرد: 30 شعبه اخذ رای سیار در شهرستان کرمان نظر گرفته شده است که این صندوق‌ها در اتوبوس قرار می‌گیرد و هر جا احساس کنیم، شعبه‌ای شلوغ است، این شعبه‌های سیار به مکان‌های مذکور مراجعه می‌کنند و رای‌گیری در موعد مقرر انجام می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: رای گیری راس ساعت اعلام شده آغاز می‌شود و حتی یک ثانیه تاخیر نباید باشد و تا آخرین نفری که در شعبه اخذ رای حضور داشته باشند، رای‌گیری به عمل می‌آید.

سعیدی ابراز داشت: تاکیدات رهبری در زمینه سال حماسه سیاسی به عنوان اولویت کاری ما است و حجم برگزاری انتخابات موجب نشده که توجه ما به حضور مردم کمتر شود.

وی عنوان کرد: همایش‌های مختلفی را در زمینه حماسه سیاسی برنامه‌ریزی کرده‌ایم که با حضور اقشار مختلف از جمله بازاریان، اصناف دانش‌آموزان، کارگران و فرهنگیان برگزار می‌شود.

سعیدی با اشاره به اینکه تبلیغات انتخابات شوراها از 16 خرداد ماه و تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری متفاوت است از سوم خرداد ماه  آغاز می‌شود و تا 24 ساعت قبل از آغاز رای‌گیری ادامه می‌یابد، ابراز داشت: داوطلبان رعایت قانون را مد نظر داشته باشد.

وی از تهیه بروشوری با موضوع مواد قانونی مرتبط با انتخابات توسط فرمانداری کرمان خبر داد و افزود: جلساتی با داوطلبان تایید صلاحیت شده برگزار می‌شود.

فرماندار کرمان ابراز داشت: از داوطلبان انتظار داریم که مُر قانون را رعایت کنند، زیرا مقام معظم رهبری تاکید بسیاری بر رعایت قانون در تمام مراحل انتخابات دارند.

سعیدی گفت: تبلیغات انتخاباتی باید به گونه‌ای باشد که ایجاد مزاحمت برای مردم نشود و پوسترهای تبلیغاتی در مکان‌های ممنوع و بر روی در و دیوار خانه‌های مردم چسبانده نشود./ج1

برچسب ها: تبلیغات ، قانون ، داوطلب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.