مخاطب بايد در آثار با ايجاد كمدي موقعيت، كلام و تصوير بخندد.

انوشيروان ارجمند، بازيگر سينما و تلويزيون در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: چون خانواده‌ام اهل هنر بودند به طبع به سمت هنر رفتم، شروع كارهايم با حضور در كلاس‌هاي "حميد سمندريان" و تعدادي از استادان روسي بود و سال‌هاي طولاني در اين راه تلاش كرده و نخستين جايزه بازيگريم را در سال 1355 كسب كردم. 
وي گفت: در كارهايم قالبي و كليشه‌اي كار نكرده‌ام و هميشه با طرح ريزي جغرافياي شخصيت كاراكتور را خودم به نقش نزديك شدم در بازيگري بايد قوانين و خطا را شناخت زيرا بازيگري محصول تخيل، تفكر، دانش و علم بوده و مردم بازيگر خوب را رصد كرده و با آن ارتباط برقرار مي‌كنند. 
بازيگر سريال "تفنگ سرپر" ادامه داد: با وجود آنكه مردم نقش‌هاي منفي زيادي را از من ديده‌اند ولي هنوز منفور نشده‌ام تئاتر به عنوان عرصه‌اي براي حضور بازيگران جوان به آن‌ها اين امكان را مي‌دهيم با تمرين‌هاي مستمر و كاركردن روي بيان براي حضور در ژانرهاي مختلف آماده مي‌شوند. 
بازيگر سريال "روزي روزگاري" در پايان خاطر نشان كرد: طنز بايد به دور از كنايه و طعنه بوده و آنها با خنده دار بودن و تقليد موفقيت حاصل نمي‌شود بلكه بايد با ايجاد كمدي موقعيت، كلام و تصوير به مخاطب مطلب را رساند و سپس با طراحي ظرافت‌هاي خاص در نقش خنده را بر لبان مخاطب ترسيم كرد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار