رقابتهای تنیس روی میز جهانی 2013 در حالی در فرانسه در حال پیگیری است که چند نفر از بازیکنان باتجربه و قدرتمند مغلوب پینگ پنگ بازان جوان شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، یکی از  شگفتی های رقابتهای تنیس روی میز قهرمانی جهان فرانسه را نوشاد عالمیان نماینده کشورمان خلق کرد. وی با رتبه جهانی 51 آدریان متنت از فرانسه را در حالی مغلوب کرد که دارای رنکینگ 27 جهان و از شرایط میزبانی برخوردار بود.
 
اما متنت تنها حریفی نبود که در این پیکارها نتیجه را به حریفی که از نظر رنکینگ جهانی از خود بالاتر بود واگذار می کرد، (مالین)  اسطوره چینی و نفر هشتم جهان که سابقه حضور در 9 دوره مسابقات جهانی را در کارنامه خود دارد ، در مقابل (ماتسو دیرا)  از ژِاپن شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت. ماتسو دارای رنکینگ 58 جهان است و تسلیم شدن مالین در برابر وی شگفتی دیگری را در مسابقات فرانسه به وجود آورد.
 
براساس این گزارش، (عمر عصار)  بازیکن مصری و با رتبه جهانی 103، دیگر شگفتی ساز فرانسه بود.  وی ( آدریان کریسان)  از رومانی را در حالی شکست داد که در رتبه 21 پینگ پنگ بازان جهان قرار داشت و بسیار از وی پایینتر بود.
 
 همچنین (ورنر اشلایگر) که 10 سال پیش در رقابتهای قهرمانی جهان به عنوان آخرین بازیکن غیر چینی قهرمان شده بود برابر پاتریک روآم از آلمان بازنده شد و از دور رقابتها کنار رفت./مح
برچسب ها: تنیس ، قهرمانی ، جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار