جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: باید تلاش کنیم که خروجی انتخابات در طراز انقلاب اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان قم، حجت‌الاسلام حاجی صادقی در یادواره 2200 شهید مناطق 2 و 6 قم با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: باید به دنبال رئیس جمهوری باشیم که پنج ویژگی را داشته باشد. نخستین ویژگی منتخب مردم این است که باید نسبت به اسلام تعبد داشته باشد. ویژگی دوم تبعیت داشتن از ولایت فقیه است.

وی سومین ویژگی رئیس جمهور را خدمت به مردم عنوان کرد و یادآور شد:‌ ویژگی چهارم فرد اصلح این است که باید در مقابل دشمنان مقاوم بوده و منفعل نباشد پنجمین ویژگی داشتن توانایی چنین مسئولیتی است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به میراث شهدا گفت: شهدا دینشان را ادا کردند و ما باید مرحله بعد را انجام بدهیم. دشمن فهمیده است یگانه عامل پیروزی نظام ولایی در دهه چهارم عمرش داشتن روحیه بسیجی است و به دنبال لطمه زدن به این روحیه است. رهبری از ما خواسته است که در برابر فشار اقتصادی و تهدیدات دشمنان، توطئه هایشان را به هم بریزیم و حماسه خلق کنیم .

وی نخستین مرحله برای خلق حماسه را شرکت در انتخابات دانست و افزود: باید نشان دهیم که فشارهای دشمنان موثر نبوده است. امسال در انتخابات باید دشمن را مایوس کنیم و هر رای ملت پرتاب موشکی به سمت دشمن است.

حاجی صادقی با اشاره به فرصت ماه رجب اظهار داشت: ماه رجب زمان شایسته‌ای برای تقرب به خداوند است. مومن زرنگ و فرصت طلب است و از فرصت جوانی و عمرش استفاده می‌کند. ماه‌های رجب، شعبان و رمضان را باید فرصت بندگی خداوند قرار بدهیم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.