کارشناس قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم از برگزاری محفل انس با قرآن در آستان مقدس امام زاده جعفر شهید علیه السلام و با حضور قاریان بین المللی خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، سید محمد صالح نژاد با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن در آستان مقدس امام زاده جعفر شهید علیه السلام، خاطر نشان کرد: بخشی از محافل انس با قرآن کریم که با استقبال زائران و مجاورین حرم اهل بیت علیهم السلام مواجه می شود، محافل انس با قرآنی هستند که در آستان مقدس امام زادگان استان برگزار می شود.
 کارشناس قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه این محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی برگزار خواهد شد، اعلام کرد: این محفل انس با قرآن کریم در ساعت 17 روز جمعه مورخ 27 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد که پیش بینی می شود همچون گذشته با استقبال عمومی مواجه شود.
وی در پایان سخنان خود افزود: این محفل انس با قرآن کریم که با مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، آستان مقدس امام زاده جعفر شهید علیه السلام و شهرداری منطقه شش برگزار می شود، با حضور اساتید قرئت قرآن کریم همچون استاد سعید طوسی و استاد عباس هاشمی همراه خواهد بود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.