در ادامه مرحله نیمه نهایی لیگ ان بی ای، تیم نیویورک نیکز یکی از باختها مقابل ایندیانا را جبران کرده و سن آنتونیو با چهارمین برد مقابل گلدن استیت کار این تیم را در مرحله نیمه نهایی تمام کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم نیویورک نیکز که در طول فصل عادی لیگ ان بی ای بسیار قدرتمند عمل کرده بود با 3 باخت مقابل ایندیانا هوادارن خود را در مرحله نیمه نهایی ناامید کرد اما برد بازی پنجم، یاران کارملو آنتونی را یک قدم از حذف دور کرد. نیویورک در این بازی 85 بر 75 برنده شد و در صورت پیروزی در بازی شنبه که به میزبانی ایندیانا برگزار می شود، امتیاز میزبانی در بازی هفتم را خواهد داشت.

کارملو آنتونی با 28 امتیاز و شش ریباند رهبر نیویورکی ها در این بازی بود و پل جورج با 23 امتیاز، شش ریباند و شش پاس گل بهترین آمار را در ترکیب ایندیانا داشت.

در طرف غرب هم تیم سن آنتونیو با یک پیروزی دیگر مقابل گلدن استیت آرزوهای این تیم را برای رسیدن به فینال غرب بر باد داد. سن انتونیو با 19 امتیاز و شش ریباند تیم دانکن با نتیجه 94 بر 82 برنده شد.

استفن کوری جوان با 22 امتیاز، چهار ریباند و شش پاس گل به کار خود در لیگ خاتمه داد.

تیم سن آنتونیو در بازی فینال کنفرانس غرب با ممفیس گریزلیس روبرو شده و تیم میامی هیت هم در طرف شرق باید منتظر برنده نهایی دیدارهای نیویورک نیکز و ایندیانا باشد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار