مسوول سازمان بسيج مهندسين خراسان رضوي بر ايجاد بستر مناسب براي سرمايه گذاران ساختماني در مشهد تاكيد كرد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، مهندس محمد روحاني درحاشيه اين كنفرانس گفت: مسوولان شهري بايد با استفاده از سياست هاي تشويقي برای دست اندركاران ساختماني در راستاي اجرايی شدن قوانين و مقررات ملي ساختمان و ايجاد بناهاي ماندگار اهتمام ورزند.

وي ادامه داد: ايجاد بسترهاي مناسب براي سرمايه گذاران ساختماني درشهرهاي بزرگی مانند مشهد مقدس از سوي ارگان هاي دولتي همچون شهرداري مي تواند به ساخت و ساز پايدار شهري كمك شاياني داشته باشد.

مسوول سازمان بسيج مهندسين خراسان رضوي تصریح کرد: در سال هاي اخير شهرداري مشهد توانسته است در حوزه هاي مختلف معماري و شهرسازي همچون ایجاد فضای سبز شهري و ساخت بنا با نماي بيروني و فضاسازي مناسب داخلی، موفقيت هاي قابل توجهي كسب كند.

مهندس روحانی به وجود تعداد زیادی بناي ماندگار از قرن هاي گذشته در ايران اشاره کرد و گفت: رمز ماندگاري اين ابنیه معماري زيبا، استفاده از مصالح ساختماني مقاوم و ایجاد آسايش و آرامش كامل براي استفاده كنندگان آن بوده است.

وي با اشاره به بناي زيباي مسجد گوهرشاد به عنوان يكي از بناهاي ماندگار كشور، اظهار داشت: رعايت اصول دقيق معماري در اين بنا و داشتن فضاي معنوی و زيارتي مي تواند از عوامل پایداری آن باشد.

مسوول سازمان بسيج مهندسين خراسان رضوي با بيان اينكه در ساخت هر بنا از سرمايه هایي همچون نيروي انسانی، مصالح و ... استفاده مي شود، عنوان کرد: مسوولان دخیل در امر ساخت و ساز و معماران بايد در استفاده بهينه از

امكانات ساخت و ساز اهتمام ورزند و از برگزاری اينگونه كنفرانس ها به منظور اجرايي كردن روش هاي علمي و پايدار ساخت و ساز در كشور بهره ببرند.

 

برچسب ها: مسوول ، سازمان ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.