سرپرست معاونت پژوهشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: تمامی کشورها به شرطی می توانند در بازار کار رقابت کنند که از مهارت های مختلف فنی و حرفه ای برخوردار باشند.

علی توکلی گلپایگانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:امروزه آنچه اقتصاد جهانی را بیش از پیش تحت تاثیر خود قرار می دهد بازارهای کار و اشتغال ملی و بین المللی است که هر روز متفاوت تر و متنوع تر از قبل می شود.

وی افزود: در این شرایط کشورها در تلاش هستند تا با ایجاد  نظام های آماده سازی افراد برای اشتغال، منابع خود را به طور بهینه مورد استفاده قرار دهند.
سرپرست و معاونت پژوهشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خاطر نشان کرد: آنچه مسلم است این است که در حقیقت همه کشورها حتی کشورهای در حال توسعه و کمتر توسعه یافته به شرطی می توانند در بازار کار رقابت کنند که از مهارت های مختلف فنی و حرفه ای برخوردار باشند  با درک این مهم و با توجه به ابلاغ سیاست های کلی اشتغال از سوی مقام معظم رهبری و هم چنین تصویب و ابلاغ نظام آموزش مهارت و فناوری از سوی هیات دولت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به عنوان نهاد اصلی آموزش های غیررسمی مهارتی در کشور اولین همایش ملی و مهارت آموزی و اشتغال را برگزار کرد./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار