وارونه‌نمايي معاون وزير امورخارجه آمريکا در آستانه انتخابات ايران

"وندي شرمن" معاون وزير امورخارجه آمريکا در امور سياسي در سنا همراستا با ديگر محافل سياسي رسانه اي بيگانه با ارائه تفاسير وارونه، اظهارات غيرمسئولانه و مداخله گرايانه را درباره ايران در آستانه انتخابات کشورمان بيان کرد.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، خبرگزاري فرانسه با برجسته کردن  اظهارات غيرمسئولانه و مداخله گرايانه "وندي شرمن" در سنا گزارش مي‌دهد‌:‌ اين اقدام در راستاي ترديد زايي در سلامت انتخابات رياست جمهوري ايران صورت مي گيرد.

با اين حال شرمن براي اين که اين رويکرد تبليغي به منزله حمايت از فرد خاصي  قلمداد نشود، مدعي مي‌شود:" ما در انتخابات رياست جمهوري ايران از هيچ کس جانبداري نمي‌کنيم".

براساس اين گزارش، شرمن در بخش ديگري از  اظهارات خود با دشوار دانستن  پيش بيني رفتار رئيس جمهوري آينده ايران در قبال گفتگوهاي مربوط به برنامه هسته اي ايران خاطرنشان مي‌سازد: " احتمالا چندين نامزد وجود دارند که از ديد ما علاقه بيشتري براي پيشبرد گفتگوهاي هسته اي در فضايي مثبت تر دارند". 

در ادامه وی درباره برنامه‌های دولت آمریکا برای انتخابات گفت: بعید می‌دانم کسی در میان ما باشد که بداند در این دوره از انتخابات چه اتفاقی خواهد افتاد. ما انتظار نداریم دوباره آنچه در جريان انتخابات سال 2009، رخ داد را شاهد باشيم اما هر آنچه در توان داریم به کار میگیریم تا در جریان این انتخابات اعمال نفوذ کنیم.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار