مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز پنجشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون : سياست دولت سازندگي تنها بر پايه برويم و بخريم بود/ تورم دوره سازندگي در مقاطعي به 60 تا 70 درصد هم رسيد، اگر 1+5 فرصت را از دست بدهد، ملت ايران متوقف نخواهد شد، ستاد انتخاباتی مشایی در خیابان فلسطین است/ سخنرانی مفصل وي در ستاد انتخاباتی‌اش در 21 اردیبهشت و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:



سياست دولت سازندگي تنها بر پايه برويم و بخريم بود/ تورم دوره سازندگي در مقاطعي به 60 تا 70 درصد هم رسيد


يک کارشناس مسائل اقتصادي گفت: طي 8 سال دولت سازندگي، کارهايي را که مي‌توانستيم در زمينه اقتصادي با حضور مردمي که پر از هيجان و شور بودند انجام بدهيم با روزمرگي سپري شد و فقط سعي شد که برويم بخريم و دروازه‌هاي کشور را باز کرديم يعني داشت شباهتي به قبل از انقلاب پيدا مي‌کرد و هر کسي هم که مي‌خواست به اين مسئله انتقاد کند، مي‌گفتند که شما ضد توسعه و سازندگي هستيد.

اگر 1+5 فرصت را از دست بدهد، ملت ايران متوقف نخواهد شد


دبير شوراي عالي امنيت ملي گفت: در مذاکرات آلماتی2 مقرر شد که جمع‌بندی 1+5 چند روزه اعلام شود اما این چند روز به 40 روز به طول انجامید.

ستاد انتخاباتی مشایی در خیابان فلسطین است/ سخنرانی مفصل وي در ستاد انتخاباتی‌اش در 21 اردیبهشت


یکی از اعضای سابق ستاد انتخاباتی اسفندیار رحیم‌مشایی كانديداي دولت براي انتخابات رياست جمهوري يازدهم گفت: یکی از دفاتر ستاد انتخاباتی مشایی در خیابان فلسطین تهران تشکیل شده است.

مردم عدالت واقعی می‌خواهند نه عدالت شعاری/ کارنامه من گواه است که وعده‌ خلاف واقع نمی‌دهم
یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت آینده باید بداند که این مردم به «شعار عدالت» نیازمند نیستند . مردم این شعار را بارها و بارها شنیده اند. مردم تشنه خود عدالت هستند و باید این عدالت را در بعد مسائل اقتصادی و اجتماعی در زندگی خود حس کنند.

مهلت بررسي صلاحيت داوطلبان تمديد شد
قائم مقام دبير شوراي نگهبان طي نامه‌اي به وزير كشور از تمديد مهلت بررسي صلاحيت داوطلبان خبر داد.

بحران سوريه تنها با مذاکرات سياسي مرتفع خواهد شد
عضو کميسيون امنيت ملي مجلس با اشاره به برگزاري نشست دوستان سوريه در تهران گفت: تلاشها براي حل بحراني که سوريه حدود 2 سال است با آن دست و پنچه نرم مي‌کند، تنها از طريق مذاکرات سياسي نتيجه‌بخش خواهد بود.

«دیروز، امروز، فردا» قانونمندی در انتخابات را بررسی می کند
محسن کوهکن و علیرضا محجوب در «برنامه دیروز، امروز، فردا» ، قانونمندی در انتخابات را بررسی می کنند.

عده‌اي به جاي ملت تصميم نگيرند/ ملت ايران مي‌تواند بدون اتکا به نفت پيشرفت کند


رئيس‌جمهور با بيان اينکه ملت ايران در طول دوران آقايي خود در جهان به منابع نفتي متكي نبوده است، گفت: اين ملت امروز نيز مي‌تواند بدون اتكاء به نفت زندگي كرده و پيشرفته و مرفه باشد.

قطعنامه مطرح شده علیه سوریه به‌جای تشویق طرفین به مذاکره رویکرد تقابلی را تقویت می‌کند نماینده ایران در سازمان ملل با تاکید بر اینکه روح حاکم بر قطعنامه علیه سوریه رویکرد تقابلی در این کشور را تشدید می‌کند، گفت: این قطعنامه با جهت گیری‌های خود نمی‌تواند طرفهای درگیر را به سمت مذاکره تشویق کند.

آمانو در راه مسكو
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز پنج‌شنبه برای دیدار با مقامات روسی و سخنرانی در مجامع هسته‌یی این کشور راهی مسکو می‌شود.

حاجي‌زاده مسئول پيگيري و هماهنگي بازرسي و كنترل انتخابات شد
غلامعلي حاجي‌زاده مدير كل دفتر ارزيابي عملكرد، بازرسي و پاسخگويي به شكايات وزارت كشور به عنوان مسئول پيگيري و هماهنگي امور مربوط به بازرسي و كنترل جريان انتخابات رياست جمهوري و همچنين مسئول امور مربوط به بازرسي انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا منصوب شد.

برخي نمی‌خواهند رییس جمهور شوند؛فقط آمده‌اند تا بگویند ما هم هستیم
عضو فقهای شورای نگهبان با تشریح روند بررسی صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری،به برخی سئوالات و ابهامات در این زمینه پاسخ داد.

مردم به شورای نگهبان به‌مثابه امانتدارانی می‌نگرند که وظیفه احراز صلاحیت‌ها را بر دوش می‌کشند
بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در نامه‌ای سرگشاده خطاب به آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان با بيان اينكه شورای نگهبان باید با اتکا به حمایت قاطع مردم، ملت ایران را در انتخاب گزینه اصلح از میان صالحان موجود یاری كند، تاكيد كرد: مردم ايران به شورای نگهبان به مثابه امانتدارانی می‌نگرند که وظیفه احراز صلاحیت‌ها را بر دوش می‌کشند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار